Hallo allemaal, Dit is heel apart wat ik nu ga zeggen/vragen, Ik ben mama van 5 kotertjes, waarvan 3 van mijn eigen zijn. Nu heb ik 8 verschijnselen die zeggen dat ik zwanger ben maar de testen slaan negatief uit en iets in mijn hoofd zegt dat die testen niet kloppen. * moeheid *HB-gehalte is niet goed (had ik ook last van tijdens de andere zwangerschappen) * s'ochtends voor ik op sta oprispingen * veel plassen * zéér gevoelige tepels * krampjes in mijn buik, maar géén pijnlijke wel zeurende * rommelende buik de hele dag * wel ongesteld geworden máár heel weinig Zo zwangere onder ons, wie kan mij een verklaring geven? Ik weet het niet meer hoor! en dan heb ik toch al drie zwangerschappen achter de rug maar zelf denk ik wel dat ik zwanger ben mijn buikje is boller normaal plat. Ik hoop iets van jullie te horen en dat ik van jullie erkenning krijg te horen. Groetjes van Miranda
Tsja, wij kunnen dat vanaf hier ook niet zeggen. Ik zou zeggen, test over een paar dagen nog een keertje.
hallo ik durf het ook niet te zeggen ik hoop het wel voor je ik kon zelf vantevoren al zeggen dak zwanger was oook veel plassen innestelingsbloeding ontzettend moe en maar eten eten eten ik hoop het voor je en zal voor je duimen
graag al mijn vriendinnen denken het en ik zelf ook, maar ik heb helaas nog geen bevestiging dus ik weet het gewoon niet.
Ik denk niet dat je zwanger bent gezien je toch ongesteld bent geweest en je negatieve testen. Was de menstruatie wel op tijd of eerder danwel later?
Ik weet het niet, bij mijn eerste ben ik ook de 1ste maand ongesteld geweest dus daar kun je niks overzeggen. Maar over 12 dagen zou ik toch weer ongesteld moeten worden dus we wachten het maar gewoon af. Komt die ongesteldheid niet dan ben ik zwanger. We zien wel hoor! Maar ook een vriendin van mij heeft de eerste 2 maanden testen gedaan en is ongesteld geweest maar alles sloeg negatief uit, na 2 maanden wist ze pas dat ze zwanger was want toen kwam er een héél licht streepje te staan. het ligt gewoon aan de HCG- hormonen. Jullie horen het wel als het zover is. bedankt en tot snel weer Groetjes Miranda
Ik weet het niet, bij mijn eerste ben ik ook de 1ste maand ongesteld geweest dus daar kun je niks overzeggen. Maar over 12 dagen zou ik toch weer ongesteld moeten worden dus we wachten het maar gewoon af. Komt die ongesteldheid niet dan ben ik zwanger. We zien wel hoor! Maar ook een vriendin van mij heeft de eerste 2 maanden testen gedaan en is ongesteld geweest maar alles sloeg negatief uit, na 2 maanden wist ze pas dat ze zwanger was want toen kwam er een héél licht streepje te staan. het ligt gewoon aan de HCG- hormonen. Jullie horen het wel als het zover is. bedankt en tot snel weer Groetjes Miranda
Het kan blijkbaar wel dus, ongesteld worden tijdens de zwangerschap. Ik ben inmiddels al 2 dagen overtijd en heb de zenuwen in mijn strot zitten. Ik wil een test gaan halen maar mijn man zegt: wacht daar nog maar even mee tot eind van de week. Dus nu wachten we nog tot donderdag as. Het is zooooo raar dit heb ik nog niet meegemaakt hoor! Groetjes van zenuwpeesje
hallo Het kan wel ongesteld en zwanger mijn moeder is zelfs 5 mnd ongi geweest toen ze zwanger was van mij ik ben nu 2 x ongi geweest 1 dag en moet morgen voor een inwendige echo ook omdat ik alle symptonen heb liefs kaley
Ik heb ook verschillende symptomen en iets in mij zegt dat ik zwanger ben maar door die rottesten die gewoon te wazig zijn om ze te geloven ben ik zo onzeker geworden. Maar vorige maand ben ik dus daadwerkelijk ongi geweest al was het maar héél licht ( zelfs de huisarts kon niet van een ongi spreken) en nu ben ik minimaal 2 dagen overtijd. is nog ff spannend allemaal dus we zien het wel. Ik durf niet nog een test te doen en ik durf ook niet door de huisarts een test dus we zien het wel. groetjes van Miranda
Ik wil zo wie zo eerst iedereen feliciteren die zwanger is Sorry als ik me er zo tussen meng maar als ik zo zit te lezen echt iedereen maakt het allemaal op zn eigen manier mee en ieder vrouwenlichaam is anders (en kan je behoorlijk voor de gek houden ben ik achter gekomen ) Alleen nu weet ik het gewoon ff niet meer ik kan wel een test doen maar die wijst zo wie zo nu nog niks uit. Moet nog wachten. Ben nu net een dag na mn vruchtbare dagen en zaterdag had ik al steeds momenten dat ik buikpijn had. Zondags precies hetzelfde en dan ook nog is steken links en dan weer rechtsonder. S'maandags had ik verschrikkelijk het gevoel dat ik ongi zou worden maar ja dat geld pas voor rond de 25ste dan zijn de 28 dagen weer voorbij. Die buikpijn en ongi gevoel heb ik nu nog steeds en vandaag was ik ook ontzettend moe en pijnlijke borsten. Maar ja lig ik op bed kom ik niet in slaap. Wat waarschijnlijk ook wel te maken heeft met het feit dat we bezig zijn voor een andere woning. Het enige wat ik voor mn gevoel nu nog kan uitroepen is help maar ja daar schiet ik niks mee op nu Ik zal wel moeten wachten denk ik eerder zal niet gaan. Als iemand een goed advies heeft dan zou ik die graag ontvangen in ieder geval. Ik weet ff niks meer dus stop ik maar. Mvg talletje80
Ik had dat ook. Wel ongesteld, maar veeel minder dan normaal. En ik vertrouwde mijn lichaam ook niet helemaal. Voelde gewoon anders.. niet te beschrijven. Terwijl ik weinig zwangerschapssymptomen heb, voelt het toch anders.. wist gewoon dat ik zwanger moest zijn.. gek he? De eerste 2 testen gaven ook negatief aan. Pas 5 dagen na de laatste test toch nog weer opnieuw getest: positief! Wist het gewoon.. Dus moed niet opgeven, over enkele dagen nogmaals testen en dan.. wie weet... succes!
Ja dankjewel maar ik geef ook niet op hoor, ik weet gewoon voor 80% zeker dat die ongi niet komt. Maar het kan ook bedrog zijn hoor, maar dat zien we dan vlug genoeg toch? Wat kan een mens zich onzeker voelen en zich in de steek gelaten voelen door d'r eigen lichaam. Ik heb al 3 kinders en nu niet zeker zijn vna et feit zwanger ja of nee?! Hoe kan dit nu? Nog maar 2 dagen en dan testen hoor! Groetjes Miranda
Succes.. laat je ff wat weten? spannend hoor... voor mij de eerste, maar voelde al meteen dat er iets vreemds aan de hand was met mijn lichaam.. terwijl ik het nog niet eens kan geloven. Volgende week donderdag eerste echo.. hoop dat ik dan meer duidelijkheid krijg.. positief nieuws hopelijk.. lees zo veel 'negatieve' verhalen hier de laatste tijd.. deprimerend..
Bedankt voor het medeleven en ja tuurlijk zal ik zeggen als er veranderingen optreden. En Laatje, proficiat met de zwangershap vna jullie 1ste hummeltje. Groetjes Miranda
succes meid, ook ik heb zo'n raar lichaam wat tijdens de zwangerschap van beide kinderen eerst nog 2x ongesteld werd, ik weet enkel niet meer of de menstruatie anders was (meer - minder) dus ja hoop voor je dat je gauw wat meer weet meid... heel veel succes en de aanstaande nieuwe moeders in spé gefeliciteerd en veel succes met de zwangerschap
Hallo iedereen, Ik heb gisteren een testje gedaan maar sloeg weer negatief uit. Ik snap er geen fluit meer van. Ben inmiddels 4 á 5 dagen overtijd . Ik ben de hele nacht misselijk geweest en ook als ik aan het eten ben dan heb ik een paar hapjes gehad en dan wordt ik al misselijk bij iedere hap die ik dan nog neem . Ik heb nu zoiets van: ik zal eens naar mijn huisarts gaan en er eens over praten want vorige maand ben ik ook héél weinig ongesteld geweest ( zomaar sporadisch een aantal druppeltjes) en nu zoveel dagen overtijd, ik snap er geen snars meer van hoor :x ! Wie hier een antwoord op heeft mag die mij zo snel mogelijk sturen. Groetjes Miranda
Hallo iedereen, Ik heb vandaag maar eens contact opgenomen met een verloskundige en mijn "probleem" eens voorgelegd. Ik had nl gisteren weer een test gedaan en sloeg weer negatief uit. Nu ben ik inmiddels 5 dagen overtijd en nog steeds geen enkele bespeuring van een menstruatie. Zij wist mij te vertellen dat je HCG-hormonen na 12 weken uit je lichaam is. Dus dan slaan alle testen daarna negatief uit. Nu heeft ze me voorgesteld om a.s. maandag een termijn-echo te laten maken om te kijken hoe en wat. Ik ben zo benieuwd, willen jullie dat geloven? groetjes van miranda