Ben nog maar 8,5 week zwanger. En heb sinds vandaag telkens last van Bandenpijn denk ik. Ik heb het gevoel dat ik 30 weken zwanger ben als ik opsta. Ik moet heel rustig opstaan van de bank en sta dan nog heel even gebukt om zo langzaam omhoog te gaan. Anders is het zo'n rotgevoel. Als ik zit heb ik geen last. Voel me net een oude oma. Vanochtend in bed had ik er voor het eerst last van. Met mijn eerste zwangerschap pas veel later last van gekregen. Vind het daarom zo raar dat het zo vroeg begint. Voor wie is dit herkenbaar?
Ja wel herkenbaar. Zeker in het begin van de zwangerschappen had ik er last van. En dan volgens mij nog ergens halverwege een periode dat het erg aanwezig is.
Jep, eerste keer ook pas later last van en deze week al vanaf 6 weken. Inmiddels is het iets minder maar heb van 8-16 weken zeker iedere dag en continu last van gehad (dus ook bij zitten, lopen, liggen etc). Nog steeds merk ik het direct als ik net even teveel doe maar heb er nu ook bekkenpijn bij en natuurlijk wordt mijn buik zwaarder.
Ik heb dit bij mij eerst ZW nooit gehad, en nu ook al erg vroeg. Het is nu met 26 weken nog niet gebeterd trouwens Ik heb gehoord dat dit bij een tweede zwangerschap vaak erger is...