Hallo, Jesse krijgt 180cc+6 schepjes voeding AH comfort. Nu heb ik altijd, wanneer ik er 2 eetlepels rijstebloem bij doe, klontjes in de fles. Waardoor Jesse dus elke keer problemen heeft met drinken, want dan zit het gaatje weer verstopt. Wie heeft de gouden tip om de papfles te maken zonder klontjes? Ik heb het idee dat het ook aan de comfort voeding ligt, want bij Daan, die standaard voeding krijgt, hebben we er geen last van. Maar ja, daarmee is mijn probleem niet opgelost,tenzij ik met Jesse overstap naar standaard voeding. Maar hij heeft een paar weken last gehad van harde ontlasting dus ik weet niet of het slim is nu te stoppen met comfort, nu het net een week goed gaat. Ik maak als volgt Jesse's fles klaar: 70 cc kokend water Comfort voeding erbij Schudden 110 cc koud water Schudden Rijstebloem erbij Schudden (heeeel hard, maar helaas lukt het gewoon níet.)
Linda, wij gebruiken ook Friso Comfort voor 2 kindjes hier. En toen ze af en toe een papfles kregen deden wij eerst poeder in helft heet water - schudden - rijstebloem erbij - schudden totdat alles is opgelost - koud water erbij. Veel minder klonten. Ik ben overigens vrij snel gestopt met rijstebloem, want het kindje moet dan heel snel drinken omdat die rijstebloem hoe langer hoe dikker wordt, en de melk vrij snel een dikke brij wordt in de fles.
dankje beide!! klinkt als een goede tip,adi!! denk dat dat wel zal werken! kids drinken super snel dus dat zal t probleem niet zijn..