Hoi Hoi, Ben 4 dagen over tijd. Ik probeer niet achter elk pijntje iets te zoeken. Heb lichtjes gezwollen borsten, redelijk moe, veel witvloed.wat krampjes in mijn buik, kan mijn buik niet goed inhouden Op aanraden van mijn huisarts test gedaan, negatief.. Ben super regelmatig. Heb een cyclus van 35 dagen, 21 mei voor het laast ongesteld. Deze maand voor het eerst getemperatuurd: *Begin vd cyclus steeds 36.6-36.7. *9-10 ovulatiepijn (9e heel erg). *8 en 9 juni 36.8/36.9 *11 juni Volgens calculator 11 juni eisprong, met ovu test geen ei gevonden. Wel vruchtbaar slijm die dagen. *13 juni temp zak naar 36 om vervolgens te stijgen. *paar dagen vergeten te tempen *maar nu al sinds 20 juni tot nu steeds 37.1-37.2 *rond NOD drukkend gevoel op rechterlies, zelfde kant waar k ovulatie pijn had. Wie herkend dit en testte later toch positief? :
Beste Helena, Omdat je deze vraag ook gesteld hebt bij de verloskundige en dubbel posten niet is toegestaan, doe ik dit topic voor je op slot. Groetjes, Josien