hallo!!! hebben er nog meer mensen last van vreselijke dorst? het begon gisteravond, voordat ik naar bed ging heb ik 2 flesjes water opgedronken en in tegenstelling tot andere nachten niet wakker geworden omdat ik moest plassen, nou is t 11 uur s ochtends en heb ik in 2 uur al bijna 2 liter water op en nog steeds echt heel erg dorst. Kan het zijn dat er rond 30 weken opeens meer vruchtwater gemaakt wordt of iets dergelijks? of zal het gewoon door t warme weer komen groetjes!
ik heb het ook gehad en bij mij kwam het omdat ik de periode ervoor te weinig had gedronken. mijn lichaam moest letterlijk bijtanken en ik plaste het idd ook niet uit.
zou kunnen door het weer idd. ik drink ook best veel, maar was blijkbaar toch niet genoeg. als je twijfelt kun je ook de vlos bellen, dat had ik ook gedaan en ze kwam tot deze conclusie nadat suiker was uitgesloten. (had net 2 dagen ervoor bloed laten prikken en de uitslag was goed)
Ik heb t ook gehad. Bij mij bleek t t begin van vocht vasthouden te zijn En helaas, t zit er nog steeds...
Ik drink ook heel veel. Je lichaam is dan ook hard aan het werk hoor. Ik heb het er met de vk over gehad en die vroeg of ik ook 's nachts wakker werd van de dorst en dat is niet zo. Dus volgens haar geen probleem. Ik drink nu heel veel limonade met ijs. Of cola met ijs, dat vind ik nu ook zo lekker haha.
Ja, kan denk ik zijn dat je inderdaad vocht gaat vasthouden, maar je zweet ook heel veel uit natuurlijk met dit weer, dus daar zul je ook dorst van krijgen. Ik heb met dat warme weer ook vaak dat ik bijna niet plas (terwijl je wel goed drinkt) , dan zweet je al je vocht er gewoon uit lijkt mij..
nee werd gelukkig niet wakker van de dorst... voor me gevoel zweet ik niet maarja, dat doe je toch altijd wel natuurlijk met dit weer. denk dat ik inderdaad vocht ga vasthouden... Of mn kindje maakt binnen een XL overdekt zwembad
klinkt idd of je vocht gaat vasthouden had idt laatst ook toen eht ook zo warm was eind mei. heb toe nop een dag vresleijk veel gedronken maar dr kwam haast niks uit met moeite paar druppels en een paar dagen later had ik echt mega dikke voeten. snachts eruit moeten is heb ik trouwens nu wel zon 2 keer en drink dan altijd een slokje maar word dan echt niet wakker van de dorts denk ik hoor. heb dan gewoon een droge mond en neme een slokkie das toch neit echt sdorst of wel? en waarom zou dit slecht zijn? suiker heb ik net maandag geprikt dus dat heb ik goed.
Ik had het 1,5 week geleden ofzo ook. Hou nu meer vocht vast, maar de vk wou toch wel even dat ik mijn suiker na liet kijken voor de zekerheid. Was 5,5 en dus prima. Het was ook maar 1,5 dag ofzo dat ik zo'n dorst had, het viel gewoon niet aan te slepen, ik bleef drinken.