Mijn baby doet me pijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by DeeLighT, Jul 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Ons meisje is al een heel stuk ingedaald, en dat is te voelen ook! Als ze actief is, lijkt het of ze zich helemaal uitstrekt, en met haar hoofd mijn blaas molesteerd! Soms schiet ik dan overeind... au!

Hoor veel over tegen de ribben schoppen, maar daar heb ik dus gelukkig geen last van...

Nog meer mensen last van een klein blaasmolesteerdertje?

2. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    nee nog niet :)
    maar ik heb meestal ribben blauw trappertjes

3. Anique

Anique Niet meer actief

Bij de eerste zwangerschap hab ik vooral last ervan als ze met een puntige uitsteeksel (waarschijnlijk een knie of een elleboog) in m'n ribben zaten te porren of volop op m'n navel gaan liggen. Dan dacht ik weleens dat ik uit mekaar zou barsten, echt eeb rotgevoel vond ik dat!
    Nu voel ik de baby (natuurlijk) nog niet, ik ben benieuwd of deze me ook zal "mishandelen"...

4. sitara

sitara Bekend lid

Jan 16, 2009
    528
    1
    0
    hey

ja ik herken het
    als hij beweegt, kan er soms zo'n steek zijn vanonder dat ik even mijn adem inhou van de pijn!
    en soms lijkt het wel alsof mijn buik een vierkant is ipv rond!
    of dat mijn nieren een voetbalgoal zijn

maar goed
    hopelijk duurt het niet lan meer
    ben vandaag 38 weken en 2 dagen

xxx

5. Wupped

Wupped Bekend lid

Jan 21, 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    mijn kleintje is nog niet eens uit de stuit ligging en met de voeten mollesteerd het al me blaas. met het hoofd me maag. Zo erg dat ik bv gister zoveel pijn had in me buik en maag dat ik dacht dat er iets fout ging, tot alles er uit was :D

ik gaat me vasthouden wanneer het zich heeft omgedraaid :D zeker omdat het graag de gehele nek naar achtere strekt. wat dan niet meer kan

6. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Eerst schopte ie ook tegen m'n blaas aan. Nu wat meer tegen m'n ribben, af en toe gewoon irritant.

7. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    hier zit ons "monstertje" hihihi dus ook rechtop dus met de voeten recht naar onder en dat doet idd ook vreselijk pijn af en toe. dan sta ik echt helemaal krom van de pijn brrr

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    ben dus niet de enige..... het is echt een wonder, die hele zwangerschap, maar sommige dingen zijn toch minder handig geregeld door moedertje natuur ;)

Share This Page