Ons meisje is al een heel stuk ingedaald, en dat is te voelen ook! Als ze actief is, lijkt het of ze zich helemaal uitstrekt, en met haar hoofd mijn blaas molesteerd! Soms schiet ik dan overeind... au! Hoor veel over tegen de ribben schoppen, maar daar heb ik dus gelukkig geen last van... Nog meer mensen last van een klein blaasmolesteerdertje?
Bij de eerste zwangerschap hab ik vooral last ervan als ze met een puntige uitsteeksel (waarschijnlijk een knie of een elleboog) in m'n ribben zaten te porren of volop op m'n navel gaan liggen. Dan dacht ik weleens dat ik uit mekaar zou barsten, echt eeb rotgevoel vond ik dat! Nu voel ik de baby (natuurlijk) nog niet, ik ben benieuwd of deze me ook zal "mishandelen"...
hey ja ik herken het als hij beweegt, kan er soms zo'n steek zijn vanonder dat ik even mijn adem inhou van de pijn! en soms lijkt het wel alsof mijn buik een vierkant is ipv rond! of dat mijn nieren een voetbalgoal zijn maar goed hopelijk duurt het niet lan meer ben vandaag 38 weken en 2 dagen xxx
mijn kleintje is nog niet eens uit de stuit ligging en met de voeten mollesteerd het al me blaas. met het hoofd me maag. Zo erg dat ik bv gister zoveel pijn had in me buik en maag dat ik dacht dat er iets fout ging, tot alles er uit was ik gaat me vasthouden wanneer het zich heeft omgedraaid zeker omdat het graag de gehele nek naar achtere strekt. wat dan niet meer kan
hier zit ons "monstertje" hihihi dus ook rechtop dus met de voeten recht naar onder en dat doet idd ook vreselijk pijn af en toe. dan sta ik echt helemaal krom van de pijn brrr
ben dus niet de enige..... het is echt een wonder, die hele zwangerschap, maar sommige dingen zijn toch minder handig geregeld door moedertje natuur