Dorst!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Isis26, Nov 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ik heb in de avond zo'n dorst vooral als ik naar bed ga maar wil niet teveel drinken omdat ik anders hele erge harde buiken krijg in de nacht door mijn volle blaas en ben snachts echt te moe om uit me bed te gaan om te plassen, ik ga dan gewoon niet terwijl dat veel pijn scheelt volgens mij. Als ik wakker wordt moet ik niet overdreven plassen maar in de nacht heb ik echt veel pijnlijke harde buiken en due zullen dus verergeren als ik veel ga drinken. Ben blij als de baby eruit is!

2. Tese

Tese Niet meer actief

Eet je niet heel zout?? En anders misschien nog even vragen of ze je suiker willen controleren

3. Sijke

Sijke Bekend lid

eet iets fruitachtigs, bijv. mandarijn waardoor je msischien dat dorstgevoel kwijtraakt en toch niet teveel vocht binnenkrijgt.
    En drink eerder op de dag wat meer zodat je de dorst voor bent.

4. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik heb dat ook. Kan zo een heel pak drinken achterover gooien op een avond en dan nog heb ik ontzettende dorst :$ Overdag heb ik nergens last van, maar 's avonds....;)

Heb helaas geen oplossing voor je; ik drink gewoon lekker door :D

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja dit heb ik dus ook.. Kan gewoon niet ophouden met drinken maar vertik het ook om er s' nachts uit te gaan alhoewel ik het de laatste tijd meestal niet meer op kan houden en toch moet gaan ;)

6. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    hier ook hoor...ga er s nachts dan wel uit om te piesen en vervolgens drink ik weer een glas water..omdat ik gewoon dorst heb..tja en 2 uur later moet ik dan weer opstaan :( maarja gewoon drinken als je dorst heb en gewoon maar gaan plassen als je moet.

7. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0

heel herkenbaar..

:D

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Ik heb het ook:(
    Probeer zelf na 9 uur niet meer te drinken.. En idd fruit eten..

Ook herken ik die harde buiken in de nacht. Maar je moet gewoon gaan meis. Als ik niet ga schreeuw ik het soms uit van de pijn.. En na het (beetje) plassen is het weg..

Jij moet nog even dus gewoon in de nacht naar de wc gaan hoor!!

En misschien idd laten testen op suiker.. Hebben ze bij mij ook gedaan maar dat was allemaal goed gelukkig.

9. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Gelukkig heb ik er geen last van. Wel heb ik gelezen dat mocht zovaak dorst hebben en soms zelfs wakker worden in de nacht omdat ik dorst heb. Dat je dan aan de bel moet trekken en je laten controleren op zwangerschapsdiabetes. Even goed in de gaten houden dus

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Als ik wakker word ga ik hoe dan ook meteen plassen, of ik nou nodig moet of niet, want anders word ik idd wakker met zo'n pijnlijke buik dat ik bijna niet meer kan plassen. Ik heb 's avonds ook veel dorst, probeer dat op te lossen door voor en rond etenstijd extra te drinken zodat ik 't voor bedtijd al uitgeplast heb ipv in de nacht.

Share This Page