Reactie 2de en dan ook nog eens een tweeling!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by sjaantje85, Jan 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    Nou de naam zegt t al!!Wij zijn dus in verwachting van een tweeling maar ow ow ow wat kunnen mensen soms toch DOM zijn!

Reacties als pfffff hoe gaan jullie dat doen.....en pffff jij gaat het heel zwaar krijgen of....nou we wensen je heel veel sterkte zijn dagelijkse kost voor ons!!Oja en onze dochtertje is dan nog geen 2 nouwwwwww moet je die ogen zien van de mensen:$

Wij gingen voor een tweede wondertje dit mocht al heel snel raak zijn voor ons met als grote geluk dat er 2 wondertjes zijn!!En we super trots zijn dat als alles goed mag gaan we straks drie kinderen hebben!!En of dat we het druk krijgen tuurlijk!!Maar hoe deden ze dat vroeger met 10 kinderen?Zijn toch ook allemaal groot geworden!!!

Grrrrrrr beetje hormonen erbij!!Sorry hoor meost het ff kwijt hier!!Herkenbaar voor iemand met een tweeling?(sterkte dan he:p)

Sjaantje!

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ten eerste hartelijk gefeliciteerd meid!
    En laat mensen toch lullen, ze zullen altijd beter weten want het is altijd makkelijk om te oordelen als het niet van dichtbij komt.

3. Storm

Storm Niet meer actief

GEFELICITEERD!!! En gewoon lekker genieten.

Mensen zeggen toch van alles, al dan niet verkeerd bedoeld.

4. Bianci73

Bianci73 Lid

Apr 15, 2008
    72
    0
    0
    Verzorgende
    Apeldoorn
    Hoi,
    ik herken heel veel in je verhaal!
    ik ben dan wel niet zwanger van een tweeling, maar wel van de derde en onze jongste is nog maar 8 maand....
    Nou ik krijg ook alleen maar zulk soort opmerkingen en heb het idee dat ik me moet verdedigen.
    Wil je echt een derde?
    Nou jij liever dan ik!
    Succes!
    Ga je stapelen in huis?
    Ik ga lekker genieten van de uk in mijn buik (en mijn man ook!),
    de rest lekker laten lullen. Niemand hoeft ons te helpen, we redden het prima. Oppas regelen we zelf (ik werk s avonds) en voor de rest gaat het ook best loslopen. Dat zal bij jou ook het geval zijn.
    Geniet van je zwangerschap!
    Groetjes Bianca

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    Haha thanks lady's!!!Ik merk idd hie meer reacties hoe luchtiger ik ga denken!!Ze zullen straks nog opkijken!!
    Jullie ook heerlijk genieten van jullie zwangerschap!!

X

6. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    herkenbaar alleen geen 2 ling ;)

t is bloedirritant die opmerkingen maar mensen lijken te denken dat ze iets moeten zeggen ;)

en idd vroeger was dat alles toch geheel normal om bij wijze van als konijnen te..... ;)

7. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    hier geen tweeling, maar wel twee kindjes met anderhalf jaar ertussen...
    ik kreeg ook van die rare reacties!!
    in het begin werd ik er naar en verdrietig van, maar op een gegeven moment ging bij mij de knop om en dacht ik alleen nog maar; wij zijn gezegend met die wondertjes en daar ga ik van genieten ook!
    gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ik was ook zwanger van een tweeling. Helaas heb ik van een van de kindjes een miskraam gehad, maar ik herken je verhaal.. Raar, he?! Mensen denken alleen maar praktisch en niet dat het ook heel leuk en bijzonder kan zijn. Tja... je kunt er weinig aan doen vrees ik.

In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap..en ga er lekker van genieten! :)

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Hier zelfs de reactie gehad of t een ongelukje was, de tweede er zo snel erachteraan en of t wel gewenst is..???!!!!!
    Stelletje mafkezen, kon er zo kwaad om worden.. maar eigenlijk weet je wel beter.
    Meid lekker laten lullen, tuurlijk zal t ff aanpoten wezen maar zo super gezellig lijkt het me!
    Ik kijk er iig naar uit.

10. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Gefeliciteerd!
    Iedereen heeft toch altijd een mening en het is nooit goed...
    Lekker laten kletsen dus!!!!

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

Allereerst gefeliciteerd!

Laat die mensen maar kletsen,moet je gewoon maar bij jezelf denken;

'beter dat jij het zegt dan iemand met zijn volle verstand';)

geniet van je zwangerschap!

12. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Hier reacties die uitlopen van "ooohhh wat geweldig en superleuk!!" tot " ben je er wel blij mee!?"
    sjezus... Nee,we hebben de medische weg bewandeld omdat we het niet leuk vinden.
    En inderdaad, "ooeh wat zullen jullie het druk krijgen " komt me nu mateloos mijn keel uit..

Wat vooral nu aan de orde is (ben 33,5 wkn zwanger).."dat duurt zo te zien niet lang meer??" "nou, het zijn er twee."
    gevolgd door of iets heeeel positiefs of iets negatiefs.

Moet zeggen dat de reacties meer iets over die persoon in kwestie zegt dan over ons.

Wij kunnen niet wachten, zo trots als een pauw met straks drie kindjes in ons huis!
    Daar hadden we nooit op durven hopen nadat ze ons 5% kans gaven om in het medische circuit zwanger te worden..
    En die slapeloze nachten, die nemen we lekker voor lief!

Geniet van je zwangerschap!! Het is zo bijzonder, zeker dat geschop van twee kindjes in je buik.

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    Thanks lady's!!!Gelukkig zijn er hier ook genoeg mensen die t wel leuk vinden haha!!

@ macy 77!!Leuk een tweeling mama wel iets verder al maar fijn dat t zo goed gaat!!!

Thanks allemaal!!

Xxx

14. M28

M28 Fanatiek lid

Apr 20, 2009
    1,044
    0
    0
    ik heb het andersom. heb een tweeling en wij hebben bewust gekozen voor nog 1tje.. en hier ook van sommige de vraag waarom? het is al zo druk? ach ja. ieder zijn mening

15. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

Oct 8, 2010
    294
    0
    0
    Kan me helemaal voorstellen dat je niet zit te wachten op die reacties... Is toch gewoon geweldig dat je er twee krijgt? Trouwens, de meeste mensen hebben helemaal geen ervaring met een tweeling, alleen van horen zeggen.
    Ik heb dan zelf wel geen tweeling, maar mijn schoonzusje heeft een tweeling en het is hartstikke leuk!
    Geniet lekker van het wonder!

16. missa

missa Fanatiek lid

Jan 7, 2008
    1,049
    0
    0
    Holland
    heyzzz ik ben ook zwanger van een tweeling en snap wat je bedoeld, heb er zelf ook een lopen van net 2 en hoor ook mensen zeggen jij liever dan ik, jaja nu weten we het wel dat het druk gaat worden zo wat!!!! het is ons gegunt om er 2 bij te krijgen en straks als het goed is 3 kindjes te mogen hebben wat een rijkdom toch!!!!
    Ben trouwens haast net zo ver als jou!!

Meid geniet er van dat doen wij hier ook!!

17. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hier zeggen sommige mensen ook al, nou, als je er nog 1 zou krijgen zou je het echt druk krijgen.

Ik antwoord altijd, ja? zou jij het niet aankunnen? Met zo'n blik erbij ;)

18. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,527
    0
    0
    NULL
    NULL

19. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    Disney meis!!Wat leuk ook een tweeling!En we lopen ook nog eens aardig gelijk ook nog!Gaat eht verder goed met je?

Hier worden de reacties ook minder...mss dat ze nu merken dat we er heeeeeeeel rustig onder blijven!

Wat een mooie echo hey!!

Xx

20. Tinkelbel

Tinkelbel Actief lid

Sep 4, 2008
    253
    0
    0
    Hier dan geen tweeling maar de tweede volgt 1,5 jaar na de eerste. Volgens sommige mensen snel. Tja en dat zeggen mensen die zelf 3 of 4 kinderen hebben :) Dat vind ik dan wel weer grappig.

Share This Page