Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hoi Ilja,

Ik had even een vraagje over het drinkgedrag van mijn dochtertje van bijna 9 maanden. Je hoort wel eens dat kinderen niks anders willen drinken dan alleen hun melk, maar Iman heeft de hele dag door dorst. Water, vruchtensap, diksap, het gaat er allemaal in en ze drinkt echt veel. Ze heeft dan ook echt dorst en drinkt zo ongeveer 6 flesjes van 125 cc per dag bovenop haar 3 flessen melk van 180 cc.
    Nu weet k dat veel drinken niet uitmaakt, maar Iman krijgt er buikpijn van op den duur. Ze krijgt er diarree van (niet gek natuurlijk) en geeft over. Toch heeft ze en blijft ze constant dorst houden...

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hoi,

Mijn inziens best veel ja. Maar eerlijk gezegt kan ik je hierin geen advies geven. het lijkt me niet goed dat ze daardoor buikpijn en diarree gaat krijgen.

Ik zou het eens bij een deskundige voorleggen. misschien dat zij/hij weet betreft het vele drinken.

Ilja

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

En... Wie raad je dan aan?
    Iemand van het CB of de dietiste waar ze komt voor de KMA of de HA?

Dank je voor je antwoord!
    Het lijkt mij uiteraard ook niet de bedoeling dat ze er buikpijn van krijgt, maar ze kan natuurlijk ook geen dorst 'lijden'...

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Als je toch al bij de dietiste loopt zou je het eens bij haar neer kunnen leggen.

Ilja

Share This Page