Vakantie Mallorca

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Liana84, Jun 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Hallo,

Ik ben 5 weken en 3 dagen zwanger van mijn eerste kindje. 30 juni gaan we met het vliegtuig naar Mallorca, lekker even 8 daagjes vakantie vieren. Maar ik vind dat best wel spannend nu ik zwanger ben. Ben dan bang dat de kans groter is dat het mis gaat, omdat ik in een vreemd land ben. We hebben ook een all inclusive hotel, dus het is maar afwachten wat er allemaal voor eten is enzo. Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden? Of is dat niet anders dan in Nederland. Stomme vraag misschien, maar ik wil zoveel mogelijk genieten op vakantie.

Groetjes!

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

Heerlijk dat je lekker op vakantie gaat! En dat kan nu nog prima. Er zijn wel een aantal dingetjes waar je op moet letten. In het vliegtuig is het aan te raden bij het gangpad te zitten en af en toe een stukje te lopen tijden de reis. Drink alleen mineraalwater en geen kraanwater, let goed op met rauwe producten ( je weet niet zeker of de producten gewassen zijn) en let op dat je geen producten eet die al een tijdje liggen (liefst dus zo vers mogelijk). Daarnaast wordt aangeraden op te letten met rauwe vleeswaren en buitenlandse kazen (sommigen zijn van rauwe melk gemaakt). Belangrijk is dus dat je er goed op let wat je eet! Fijne vakantie toegewenst!

Groetjes Monique

3. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Hallo Monique,

Bedankt voor je reactie! Ik ga zeker genieten!

Groetjes.

Share This Page