Heel erg krampen, donker bloedverlies.....

Discussion in 'Zwanger worden' started by Fem, Feb 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

Sinds een paar dagen heb ik af en aan last van wat bruinig bloedverlies en enorme krampen in mijn buik, nog erger dan menstruatie steken. Vandaag had ik echt een klodder bruinig bloedverlies (sorry voor de details), ik schrok er gewoon een beetje van. Heb heel erg last van mijn onderrug, van de week steken in mijn liezen en onderbuik gehad (werd er zelfs wakker van).

Normaliter temp ik netjes, maar door omstandigheden is dat er deze maand niet van gekomen, geen idee dus of ik een (voor mij zeer vroege) eisprong zou kunnen hebben gehad.

Zou ik me zorgen moeten maken en even naar de dokter gaan ivm bloedverlies of... mag ik stiekem een beetje gaan hopen??? (Natuurlijk; een test kan het alleen vertellen).

Heb dit dus eigenlijk nog nooit meegemaakt en denk nu gelijk; ohjee er zal toch niks ergs aan de hand zijn????

Liefs,

Fem

2. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Niemand? :(

3. roses

roses Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    1,946
    1
    38
    Bruin is oud bloed, dus het klinkt als een schoonmaakactie.
    Heb je helemaal geen helderrood bloed gehad??

4. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nope, helemaal niks! En ik zit pas op cd 23.... mijn cyclus is normaal veel langer, heb dit ook nog nooit gehad moet ik eerlijk zeggen...... en heb het nu al een paar dagen..... raar he?

5. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Klinkt als een eisprong. Ik herken die steken ook.

6. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Misschien is het idd de eisprong, ik verbaas me er alleen zo over dat ik al een paar dagen last heb van bruin bloedverlies....

7. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    miskraam is veelste vroeg toch???ja sorry ik zat daar aan te denken:)omdat je ook zo'n pijn hebt?
    maar oud bloed.......ja das weer moeilijk

8. leonieke

leonieke Niet meer actief

Hoeveel dagen voor je verwachte/vermoedde eisprong begonnen de rugkrampen bij jou?
    Ik ben de tel deze maand ook kwijt, maar heb zelfde symptomen!
    Denk je net te weten hoe je erin zit...

9. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik geb woensdag en donderdag (vorige week) heel erg veel slijm gehad dus ik denk dat ik toen mijn ei had, bloedverlies begon donderdag of vrijdag... het is nog steeds bruin trouwens. Ik ben al vanaf juli van de pil af dus het is geen ontpillen meer oid. Ik heb mijn ei ergens vorige week gehad denk ik, maar ben deze maand weer niet aan het tempen. MK zou wel erg vroeg zijn ;).

Denk dat ik maar gewoon moet afwachten, ervanuitgaande dat ik vorige week mijn ei had, heb ik op 15 feb mijn nod, dan zullen we weer eens verder zien :)

10. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou, het is ook geen ei, heb nu een paar dagen getempt en mijn temp is nog steeds laag, dus een ei kan ook niet.......

Iemand enig idee.......?

Share This Page