Oh en ter aanvulling op dit topic: we hebben inderdaad gezorgd dat ik ook een orgasme bereikte nadat het bij hem gebeurd was. Dat hebben we toen we probeerde voor ons eerste kindje ook gedaan overigens..
Wij zijn ondertussen in ronde 10 beland, en nog steeds niet raak. Misschien gekke vraag, maar welke standjes deden jullie? . Las ook een reactie over het klaar komen. Ik kom altijd klaar tijdens de seks en meestal is het tegelijk, maar ook dit heb tot op heden nog niet geholpen
Do en don't s. .. Ja wat zal ik er van zeggen... t is en blijft een wonder... bij de 1 na de eerste ronde en bij een ander na een lang traject. .. was t maar zo makkelijk zoals je hier leest.. dan waren medische ingrepen ook niet meer nodig geweest... Een perfect moment voor het perfecte wonder❤
Ja dit dus, nog beter om te gaan randjes fietsen! Waarom? Mega heftig orgasme waardoor de baarmoedermond heel krachtig samentrekt en het witte goud van je man op weg helpt. Blijven liggen help zeker wel, benen omhoog schijnt niet te hoeven. Dit en om de dag klussen lijkt bij ons een gouden methode. Had ik het maar eerder geweten
Zicht op je cyclus en eisprong, vitamines en folium slikken, maar en dat heeft bij ons beide keren gewerkt; zelf klaarkomen nadat je vriend is klaargekomen. Ik heb er eens een hele documentaire over gezien (Google kan hem vast wel vinden . Schijnt dat als je klaarkomt de spermacellen weten welke kant (links of rechts) ze moeten (of zoiets) en dan sneller bij het ei zijn.
Toch blijft er een kans van 15% dat het raak is.. Het enige wat je er aan kunt doen is gezond leven en geen anti-conceptie gebruiken..
Ik vind het zo spannend allemaal. Maar Honnepon, rondjes fietsen?? randjes fietsen? Wat bedoel je precies? Ik hoop zo dat het deze ronde raak is. Gefeliciteerd MFI!