Tot welke leeftijd Lodger Bunker gebruikt?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Smirre, 26 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smirre

Smirre Lid

1 aug 2010
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals de titel al zegt ben ik benieuwd tot welke leeftijd van je kindje je de Lodger Bunker hebt gebruikt.
    Ik moet voor de winter nieuwe voetenzakken aanschaffen en overweeg voor de Lodger Bunker te gaan. Mijn meiden zijn echter net 2 geworden (zijn nu 83 en 85 cm dus niet zo heel erg groot voor hun leeftijd) dus ik ben benieuwd hoelang ik er dan nog plezier van zal hebben.

2. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Mijn dochter zit er nog steeds in,ze is nu 3 jaar en 3 maand. Ik vind het een superding en echt lekker warm!

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ideaal ding! Ik lees overal dat mensen hem tot 3 a 4 jaar gebruiken (en dan zitten ze ook neit meer in de wagen denk ik)

4. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Tot bijna vier jaar in de Maxi Cosi Speedi (2005). In de Bugaboo vond ik 'm trouwens heel onhandig omdat hij niet recht bleef zitten.

5. Myself82

Myself82 Actief lid

27 feb 2012
    336
    0
    0
    Tip: Kijk even op limango.nl. Daar zijn lodger producten in de aanbieding. Ikzelf heb ze niet nodig, maar dacht als ik iemand weet, waren mooie prijzen.

6. Smirre

Smirre Lid

1 aug 2010
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Ik ga ze denk ik toch maar aanschaffen :) zo te horen kunnen we er nog wel even mee.
    Ik ga zeker even op Limango kijken! Bedankt!

7. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    jaaa ik zou ook net zeggen, even op limango kijken. Echt niet duur daar, maar is tot de 28ste dus wees er snel bij, en op is op.

ik heb mijn lodger bunker tot 4 jaar gebruikt. Absoluut mijn top aankoop! Heb hem voor mijn oudste gebruikt (5 jaar) voor mijn een na oudste, voor mijn jongste (nu 10 maand) en heb er al weer eentje gekocht voor de baby op komst, want over 8 weekjes verwachten we nog een kleintje en ik gebruik hem in de bugaboo donkey. zit hier overigens wel goed in de bugaboo. Zo een fijne voetenzak en ik denk niet dat er nog langere grotere zakken zijn , want de bunker is echt ruim. kunnen ze lang in.

Deel Deze Pagina