Hoi ik moet dus van dag drie tot dag 7 clomid 50 mg nemen(1maal per dag) nu heb ik op dag 5 perongeluk 2x 50mg ingenomen. kan dit kwaad? versnelt dit je cyclus en je eisprong? de eerste keer dat ik dit nam (twee maand geleden) had ik pas tegen men ei last van steken en krampen,pijnlijke boobs,misselijkheid en warmteopwellingen nu heb ik dit al van dag 6...?? Komt dit door dat extra pilletje? heb nu dus al die symptomen zeker de steken aan de lies(beide kanten) en de pijnlijke boobs(! amaai !) heb vandaag een ovutest gedaan die bijna evendonker was maar nog net niet.normaal heb ik enkele dagen spierwitte test en dan bouwt het op naar donkerder en dan piek. nu is deze precies al halfweg? dus daarmee mijn vraag of dit extra pilletje invloed heeft gehad op een vlugere eisprong en kortere cyclus? uitscheiding is nogthans creme8tig maar ook heel dun.(niet rekbaar of doorzichtig.) mijn temp. is nog steeds 37(al sinds CD 1) groetjes!
Ik heb ook Clomid gebruikt maar durf je vraag niet te beantwoorden. Misschien kun je je vraag morgen even aan je ZH stellen? Hoe dan ook, veel succes!!
Het kan geen kwaad als je een extra pil neemt, hoor! En het is ook onwaarschijnlijk dat je lichaam door dat ene tabletje ineens veel sneller gaat reageren. Zo'n eenmalige kleine dosis meer zal weinig verschil maken. Dat je nu meer last van bijwerkingen hebt, zal daar ook niet door komen. Bij mij begonnen de bijwerkingen eigenlijk meteen al en ze hielden grotendeels gedurende de hele cyclus aan. De ene keer had ik er meer last van dan de andere keer, dat kan elke cyclus verschillen. Succes!