Ik geef BV, nog geen menstruatie, maar wel denken al een tijdje voorzichtig aan een tweede. Omdat ik nog niet menstrueer, wordt het een wilde gok natuurlijk. Want t eerste ei komt voor de eerste menstruatie! Zijn er meer mama's die weer proberen tijdens BV? Testen jullie gewoon eens in de zoveel tijd? Ik wil geen hormonenkuur doen om de boel weer op te wekken.
Ik zou wel een 2de willen, maar ik heb nog geen 1x sex gehad na de bevalling. De schade aan mijn blaas was toch groter dan gedacht helaas en daardoor heb ik een vaginawand verzakking Moet nu geopereerd worden. Eerlijk gezegd ben ik wel heel bang om nog een keer te bevallen, maar een broertje of zusje voor Julian zou ik wel heel leuk vinden. Ooh ik geef nog borstvoeding.
Oei Piepie, dat is niet fijn! Ik heb wel een lang herstel gehad, inwendige hechtingen die na 7 weken nog naar buiten zweerden... En dan vergeet ik voor het gemak even 20 weken rolstoel door BI (tijdens de zwangerschap), en dan toch... Heel gek... Begint t nu echt weer te kriebelen! De hele zwangerschap kan me gestolen worden (nou ja, op die bewegende baby in de buik na), maar een tweede wonder! De wens groeit met de dag! Stom hè!
Hier was die wens ook heel sterk rond 5mnd, nu met 11mnd is een kleintje welkom, maar zien we ook wel in dat het erg druk is met een tweede . Hier trouwens nog geen cyclus. We wachten gewoon af, zolang mijn lichaam nog geen cyclus heeft zal het nog wel geen tijd zijn voor nr2
Ook ik herken de wens voor een tweede heel goed . Gelukkig mijn vriend ook, dat scheelt. We hebben besloten om vanaf het voorjaar/zomer weer actief een poging te wagen. Lichaam mag nog wat meer herstellen en onze zoon mag nog wat groter worden! Mijn cyclus is weer op gang, ben met kerstmis ongesteld geworden. Sindsdien temperatuur ik weer (deed ik voor de zwangerschap ook), maar eigenlijk nog vooral als anticonceptie en om in te kunnen schatten wanneer ik ongesteld word (ben erg onregelmatig). Over een tijdje dus hopelijk weer juist als manier om eisprong te detecteren en in verwachting te raken. Vind het wel spannend, hoe zal het zijn met twee kindjes? Maar het verlangen is ook bij mij enorm groot, zo instinctief.
Hoe is het nu met je bi? Hier ook wens voor 2e maar vanwege bi en nu ook ineens rugklachten voorlopig wachten. Zeker niet stom, ik zou het graag willen maar die bi....wil het mijn werkgever ook niet aan doen. Benoverigens nog niet begonnen dus nog maar zien hoe het werkt...
Ja dat is waar ook, jij had zo'n last van BI. Ik zat toen met die pijnlijke wortelkanaalbehandeling en zwangerschapssuiker. Bij mijn bewoog ukkie wel maar hij lag heel lang in stuit, het enigste wat ik voelde was dat ik een schop tegen mijn kont kreeg van hem of een voet op een plek waar ik die niet wilde voelen, strekte hij waarschijnlijk zijn beentjes. Maar een 2de zou heel leuk zijn, wie weet als ik helemal hersteld ben en niet meer bang ben.
Ik wil ook wel graag opnieuw zwanger worden. Jongste is nu 8 maand. En heb nog steeds geen menstruatie. Wij gaan niet eend in de zoveel tijd testen. Bij mn beude zwangerschappen voelde ik me nog voor ik ging testen anders, waardoor ik eigenlijk al wist dat ik zwanger was. Dus ik test pas als ik me anders voel dan anders. Ik ga ook geen kuur nemen om de menstruatie op te wekken en ook niet stoppen met bv. Het komt wanneer het komt. Het is misschien ook wel prettig als er iets meer tijd tussen nr 2 en 3 zit.
Klopt ja, dat was ik! Lief dat jullie dat nog weten! BI is super goed hersteld, voor 95% klachtenvrij nu! 10 dagen na de bevalling geen trap gelopen op advies van de fysio, en me daar ook strikt aan gehouden. Daarna tot 6 weken na de bevalling zo min mogelijk trap lopen, en alles voorzichtig opbouwen. Na n maand of 3 kan ik alles weer! Fysio heeft me verzekerd dat een tweede keer BI zeker niet hoeft, maar wel een mogelijkheid blijft. Het is mijn grootste angst, weer in een rolstoel en een kleine meid die ook aandacht/verzorging nodig heeft! Maar als ik het relativeer... De kans op BI is even groot als ik nu weer zwanger wordt, dan wanneer ik 3 jaar wacht! Van de ene kant zou het makkelijker zijn als Nora al dingen zelf kan, voor t geval die rotte BI toch terug komt, van de andere kant, dan is ze ook oud genoeg om te snappen dat mama niks kan, en dat dat komt door de baby in de buik (jaloezie, boosheid...) Wij gaan dus gewoon met moeder natuur mee, en hopen heeeeel erg hard dat de volgende zwangerschap zonder BI mag zijn!