Hallo dames, Dit is eigenlijk een MMM vraag, maar geen club, dus ik plaats mijn vraag toch even hier: Wie kan mij vertellen waar follikelmetingen in de middag worden gedaan? Ik zit nu vast aan ochtenden van 9:15-11:30. Laat mij nou net twee ochtenden van 9:30-12:30 werken en twee ochtenden van 8:00-13:00. Kortom: onmogelijk! De laatste twee dagen heb ik er vandaag officieel bij gekregen omdat ik ben aangenomen voor een nieuwe functie. Dit wil ik niet gelijk op het spel zetten door over de MMM te vertellen. Ik moet nu over op spuiten (gonal-f) dus zal regelmatig voor controle moeten komen. Dat gaat met mijn werk echt niet lukken. Dus ik ben benieuwd welke ziekenhuizen of klinieken het wel in de middag doen. Liefst omgeving Gelderland/utrecht
Huh, daar heb ik nog nooit van gehoord, hier doen ze het gewoon de hele dag door en zelfs als je een dag niet kan tijdens de normale werktijden dan kun je in de avond op de afdeling terecht bij de verloskunde, omdat de gyns daar ook rondlopen! Alleen hier is Friesland, dus voor jou niet van toepassing. Wie weet hoe het in Zwolle is?
Dat is niet echt Gelderland/Utrecht. Ik moet daar 1:15u voor rijden. Vind ik wat veel 3x in de week... Echt nergens anders??? Arnhem, Nijmegen, Apeldoorn, Utrecht, Amersfoort???
Kun je niet gewoon verschillende fertiliteitsafdelingen (in de buurt) bellen? Is natuurlijk wel een heel gedoe en hier vragen is natuurlijk makkelijker, maar als er geen andere optie is, is bellen altijd beter dan niks weten...
Arnhem sowieso niet. Ik rijd ook een uur heen en een uur terug maar wat ik er voor terug krijg is zo fijn.
Ik denk dat ik het dan maar een ronde aankijk hoe het loopt en dat ik dan ook bij nijgeertgen ga informeren. Als dat m'n enige optie is... Ik geef er al zoveel voor op, niet ook nog mijn baan. Ik heb na 2 jaar eindelijk het werk waar ik voor gestudeerd heb.......
Harderwijk, ik kan gewoon op wisselende tijden Bedenk me nu alleen, ze gaan daar niet verder dan iui.. dus weet niet of je er dan buiten valt?
Rotterdam Ijsselland ziekenhuis (capelle ad ijssel) is het de hele dag door. Ik ga eind deze maand voor nieuwe kinderwens naar SFG in Rotterdam, zal eens informeren.