Ik zit wat met een dilemma. Ik zit op dag 8 na mijn cryo terugplaatsing. Nu hebben we vanavond een verjaardag en dit is nu net een huis waar binnen wordt gerookt. Er komen altijd behoorlijk wat rokers. De huiskamer stond de vorige keren blauw van de rook, ik had rode ogen en ben op een gegeven moment zelfs een paar keer buiten gaan staan voor frisse lucht. Nu is het misschien wat overdreven, maar mijn gevoel zegt dat ik mezelf hier nu zo na de terugplaatsing niet aan moet blootstellen... Aan de andere kant; dit is al de 7e terugplaatsing, straks is het toch weer niks en dan heb ik voor niks een verjaardag van een goede vriend gemist... Hoe staan jullie hier tegenover?
Vooral niet gaan. Want als je wel gaat, en het staat weer blauw van de rook en jij loopt je er druk om te maken is dit niet gunstig voor je cryo lijkt mij. Zekere nemen voor het onzekere. Vanavond lekker thuis proberen te genieten. Succes!
Of je van deze TP zwanger raakt zal niet afhangen van de rook van vanavond. Maar als het niet goed voelt, moet je gewoon niet gaan. Sowieso voelt het niet lekker in zo'n blauwe damp kamer. Succes!
De rook kan op zich geen kwaad voor je cryootje, maar dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel. Dit is pas het geval wanneer er een bloedbang is vanaf een week of 5. Maar ik weet niet of de rook nog andere schadelijk gevolgen voor je hormoonspiegels of je doorbloeding kan hebben. Verder, zoals de anderen hierboven ook al zeggen, als jij je de hele avond zorgen gaat maken dan is dat ook niet fijn. Ik zou om die reden misschien toch maar thuis blijven. Hoewel ik ook heel goed snap hoe frustrerend het is om steeds maar "voor niets" van alles te laten. Succes met je cryootje!!