Hoi! Mijn vriendin en ik staan nu een jaar ingeschreven bij rijnstate voor een kid behandeling. Nu een maand geleden kregen wij onze eerste intake gesprek. 2 weken geleden gehoord dat wij over 12 maanden een donor mogen uitzoeken,maar alleen als de vooronderzoeken goed zijn. Weet iemand wat ze bedoelen met vooronderzoeken? Iemand ervaring met kid behandeling in rijnstate? groetjes Kim
Ik heb wel ervaring maar miss dat het bij 2 vrouwen anders is? Wij kregen namelijk sws al voorrang omdat bij ons een probleem gevonden is en er geen andere mogelijk is dan kid. Wij hebben geen vooronderzoek gehad.
Ja, dat is idd anders. De wachtlijst voor kid behandeling is erg lang omdat er te weinig donors zijn.
Inwendige echo? Bloedonderzoek? Wij staan niet in Arnhem op de wachtlijst, maar deze onderzoeken heb ik gehad bij onze intake.
Ja bij de eerste intake kreeg ik een echo en een bloedonderzoek. Ze zouden alles bespreken en we hebben nu gehoord dat we op de wachtlijst staan onder voorbehoud. Dat er nog voor onderzoeken zijn. Miss even handig om ze te bellen.
Gesprek en onderzoek bij de gynaecoloog en bloedonderzoeken. Als stel hoef je niet naar de psycholoog. De wachttijden lopen steeds meer op door tekort aan donoren. Er zijn twee opties om de wachttijd te verkorten: 1. een Deense donor of 2. een eigen donor meebrengen die je al dan niet zelf gebruikt. Ik loop al 1,5 jaar bij Rijnstate. Komende week kid poging 14. Als je meer over rijnstate of andere klinieken / ziekenhuizen wilt weten vraag je maar raak. Je kan ook een kijkje nemen op: KIDinformatie.com • Forumoverzicht
Ja de wachttijden worden steeds langer en dan is idd nog de vraag of je snel zwanger word. Ik hoop voor jullie/jou dat het nu wel gaat lukken! Bedankt voor je reactie.