Hoi meiden, Momenteel ben ik aan het spuiten voor de laatste IUI poging en ik moet zeggen dat wij toe zijn aan IVF. Ik heb er veel over gelezen en we zijn er klaar voor. Wij hebben geen vertrouwen meer in IUI. Toen we eraan begonnen, dachten we echt het moet lukken, maar de moed is even in onze schoenen gezakt. Wie heeft er een positief verhaal? Wie heeft er eerst IUI gedaan en daarna IVF en is zwanger geraakt en nu moeder van een prachtig meisje/jongetje? Liefs Laura
Hoi Laura! Ik denk dat er heel veel van die positieve verhalen te vinden zijn! Heb je je verwijzing al gehad naar ivf of kun je in hetzelfde ziekenhuis terecht?
Hi laura misschien moet je al je positieve energie gebruiken voor je laatste iui. Er is namelijk niemand die tegen je heeft gezegd dat t niet gaat lukken. Je hebt nog rrn kans met iui maar bent al bij ivf wat veel heftiger is.. Kom op meid ga voor die laatste iui you can do it. Afgelopen vrijdag hebben wij onze 4e en tevens laatste iui gehad. Daarvoor dachtik net zoals jij... maar daar mee geef je het al geen kans en blokkeer je alles al in je lichaam!! Ga voor deze laatste poging met al je positieve energie en zet je lichaam er voor "open" zodat je kan ontvangen. Klinkt zweverig misschien. Maar wat als en het lukt niet zijn allemaal negatieve gedachten die echt niet positief werken op je lichaam en baarmoeder.. Weet dat het ongelovelijk klote is allemaal maar zet um op en ga voor de volle 100% voor deze poging!
Laura ik kan me wel voorstellen dat je je hoop op iui heb opgegeven. Ik had precies hetzelfde zoveel vertrouwen in de iui ik wist gewoon zeker dat het ging lukken maar na 4 iui's was mijn hoop aardig op en na 5 iui's zijn wij over gestapt op ivf. Helaas kan ik je nog geen positief nieuws vertellen over de ivf ik ben echt net begonnen dag 3 vandaag heel erg spannend. Maar ik heb wel veel meer vertrouwen in de ivf omdat de slagingskans een stuk hoger is dan bij iui. Hopelijk heb je de ivf niet nodig en lukt je laatste iui gewoon Succes met je laatste iui!
Wij lopen bij MCK in Leiderdorp. Daar doen we de IUI's en daar gaan we ook de IVF doen. A.s. vrijdag hebben we de intake voor IVF.
Hoi! Kon je gelijk door na IUI met IVF? Ook ik ga net zoals jij hetzelfde spuiten. Heel succes!! Ik ga sowieso al mijn moed verzamelen voor de laatste IUI.
Laura wat toevallig ik loop nu ook bij het mck in Leiderdorp. Wij liepen eerst in alrijne en het heeft 3 maanden geduurd voor we echt konden beginnen met ivf. Spannend bijna je intake veel succes dan!
Dat is zeker toevallig! Vandaag hebben we de follikelmeting. Hoe komt het dat het 3 maanden geduurd heeft?
Ik denk dat 'Alrijne' een ziekenhuis is waar ze geen IVF doen. Dan moet je een intake krijgen in het nieuwe ziekenhuis, wij wachten nu ook op de intake. Duurt 8 weken ongeveer. Daarna krijg je daar nog onderzoeken en moeten de gynaecologen je dossier lezen en dergelijke en pas daarna start je, dus wij moeten ook rekening houden met nog een aantal maanden wachten. Dus als je al onder behandeling bent in een ziekenhuis waar ze IVF doen dan gaat het wellicht sneller.
Ja precies wat Catmommy zegt daarom duurde het zo lang inderdaad. En ook omdat ik net bij mijn startgesprek ongesteld was geworden dat zat ook nog eens een beetje tegen. Maar ik denk dat jij wel snel kan starten na je iui
Hoi Laura, Hier dezelfde weg als jouw bewandeld, ik heb 6 lui pogingen ondergaan allemaal uitgelopen op helemaal niks. Wij mochten van het ziekenhuis nog een poging doen, maar kon dit emotioneel niet meer aan en gevraagd of we doorgestuurd mochten worden voor IVF. Na een gesprek in een andere ziekenhuis klaar gemaakt voor IVF en na de eerste poging zwanger van ons eerste wondertje. Volg je gevoel, die is de juiste. Wij hadden de hoop al opgegeven en de IVF behandeling gingen we in met het zal ons toch wel niet lukken, gelukkig heeft ons geduld en doorzettingsvermogen ons geholpen. Ik hoop dat jij inmiddels wel geslaagd bent met de iui behandeling ik ga heel hard voor je duimen!!..
Wauw!! Een positief verhaal!! Daar word ik blij van. Ben je nu momenteel zwanger? Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat wij ook zo zullen varen.
Oja, ik begrijp het.. Wij hebben as vrijdag de intake voor IVF en as woensdag is de 6e en laatste inseminatie. We gaan nog voor de volle 100% voor deze poging, alleen mijn hoofd zit wel al bij IVF.
Hoi Laura, Hier ook 5 IUI pogingen gehad. Helaas zonder succes. 11 november eindelijk uitleg ivf en dan starten zodra ik ongesteld ben geworden Wij zijn er ook echt aan toe. Hopelijk heb jij bij de laatste poging meer geluk en is ivf niet nodig. Ik kan je dus nog geen positief verhaal vertellen maar hopelijk wel snel
Zitten we in hetzelfde schuitje.. Lijkt het je wat om elkaar op de hoogte te houden?? Zijn jullie onverklaard verminderd vruchtbaar? Heel veel succes meid!
Vandaag de laatste iui gehad met 60 miljoen zwemmers.. Het meeste van alle rondes.. En ze hebben dit x een langer slangetje gebruikt om het in te brengen, zodat het nog hoger ingebracht wordt. Geen idee waarom.. Miss helpt het.. We gaan het zien over 2 weken.. Nu 2 weken lang 6x per dag utrogestan inbrengen..
Spannend hoor Laura hoop echt dat je postief test hoe voel je je nu ? Ik heb vandaag de punctie gehad, en was erg blij dat het achter de rug was. Links viel de pijn erg mee maar rechts was pijnlijk. Gelukkig totaal geen napijn nu afwachten op bevruchtingen
Spannend dat wachten op de bevruchtingen.. laat je het mij weten? Gelukkig valt de napijn mee.. Hier is het deze maand heel apart.. Al 3 jaar elke maand gevoelige borsten na de eisprong en dit keer dus helemaal niet.. nakkes.. nades.. Dus ben erg hoopvol en positief.. tuurlijk kan het tegenvallen maar dan ben ik in ieder geval 2 weken blij en positief en daarna zien we wel weer verder.. Succes de komende dagen meid!! Good luck!!