27 sept ben ik ongesteld geworden… Hierbij heb ik 10 en 11 oktober roze/ bruine / heldere rood bloed verlies gehad bij het afvegen. Alleen nu ben ik nog steeds niet ongesteld… ook al 2 negatieve testen gehad.. Wat moet ik doen, kan het zijn dat me volgende menstruatie dan rond de 10 de ( gewoon nieuwe cyclus opgebouwd )is of moet ik me zorgen gaan maken of huisarts inlichten… iemand hier mee bekend of ook een keer mee gemaakt. Ik heb dit echt nooit gehad maar vertrouw me lichaam eigenlijk zo niet graag geen negatieve reacties ik zoek gewoon even hulp
Ik zou hiervoor niet de huisarts bellen. Het is normaal dat een cyclus niet altijd hetzelfde is als voorheen, je lichaam is geen robot. Het zou kunnen dat je cyclus wat langer is vanwege een verkoudheid, een buikgriepje, iets verkeerds gegeten, stress of tal van andere dingen. Voor nu zou ik zeggen, adem in, adem uit en wacht het af. Ik heb zelf pcos en doordat ik cyclussen kan hebben van 100+ dagen deed ik elke maandag een test(toen we nog geen anticonceptie gebruikten) zodat ik wist waar ik aan toe was. Ik weet natuurlijk niet of jullie anticonceptie gebruiken of niet en of je een aandoening hebt/medicijnen gebruikt wat van invloed kan zijn op je cyclus, maar wellicht biedt het je wat rust om op een vaste dag even een testje te doen. Succes!