hallo dames. Omdat het nog steeds zo koud is buiten zit ik erover na te denken om morgen naar een indoor speeltuin te gaan, maar wat is leuk voor kinderen van 2,5 jaar? Of heeft er iemand een andere tip wat we kunnen doen? Het moet wel echt wat actief zijn, vanwege de hoeveelheid energie van mijn zoontje. En eigenlijk ook echt wel binnen omdat het anders voor mijn jongste veel te koud word. Alvast bedankt.
ballorig begint een beetje gewoon te worden dus zou graag iets anders willen. Ik weet dat het op veel plekken druk zal zijn maar gezellig naar een dierentuin ofzo lijkt me nu ook niet prettig met dit weer. En vanwege een hectische tijd willen we graag echt wat leuks doen met ons zoontje en een vriendinnetje van dezelfde leeftijd. Ik zal er trouwens even bij vermelden dat wij uit Flevoland komen
tja ik vind alle binnenspeeltuinen wel enigzins op elkaar lijken. anders dippie doe in best misschien. persoonlijk vinden wij het niet geweldig maar sommige wel
klopt daar betaal je voor volwassenen en kinderen vanaf 4 jaar. Voor mij is dat nu voordelig (betaal voor 2 volwassenen ipv voor 3 kinderen), maar als ze 4 worden zal ik er niet snel meer gaan. Dan moet ik voor 5 personen afrekenen.
het word bubble jungle, ziet er echt heel leuk uit. De jongste blijft een keertje thuis zodat we lekker alle aandacht aan de oudste kunnen geven. Mag ook wel weer eens. Adi, voor jullie is het dan wel erg duur idd. en betalen voor volwassenen, en voor 3 kinderen. Daar lopen jullie vast vaker tegen aan met de drieling