hoi mn dochter is bijna 15 mnd.en word overal verschrikkelijk boos om,pak ik iets af,zet ze het op een schreeuwen en trappelen met de benen. ze slaapt snachts niet,huilt en als ik er naar toe ga en haar troost en weer neer leg en ik loop weg nou verschrikkellijk krijsen niet normaal meer. zeg me dat dit een fase is please!! ze heeft een jaar lang erg slecht geslapen,dacht nu slaapt ze lekker,begint dit weer
Neej, niet in hetzelfde schuitje, mijn zoontje heeft net die van 6 maanden gehad... Ook pfff...! Maar het klinkt wel zo... Succes ermee!
ik herken het wel hoor! had bij mijn zoontje erg met verlatingsangst te maken. wij hebben hem nooit laten huilen, altijd erheen, over zijn hoofd geaaid, niks gezegd en neit eruit gehaald. gewacht aan zijn bedje tot hij weer sliep en toen wegsluipen...haha.... het gaat echt over!al blijven het toch periodes dat het moeilijker gaat. en dat kwaad worden om alles, ja de een heeft wat meer pit als de andere, mijn zoontje is ook snel gefrustreerd en ongeduldig...