De zoektocht naar de perfecte fles...help!

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Isabo, 10 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabo

Isabo Lid

7 jun 2015
    48
    0
    6
    Bij mijn dochter waren we, na een lange zoektocht, helemaal fan van dr. Brown. Dus toen mijn zoon geboren werd had ik alweer 4 flessen in huis gehaald. Helaas bevallen deze ons heel slecht. Het nieuwe ontwerp zorgt voor lekkende flessen, de JBPM voor verstopte ventieltjes en de zachte spenen vind hij al helemaal verschrikkelijk.

Vandaag een difrax in huis gehaald. De stugge speen vind hij heel fijn, maar zelfs met een S speen heeft hij de ingedikte voeding binnen 10 minuten op....ook niet geschikt dus.

Nu lees ik op andere sites dat qua snelheid de Aventfles vergelijkbaar is met de Difrax...ook geen optie dus.

HELP!

Wie heeft dé tip? Ik zoek een fles met stugge spenen en een klein gaatje met bovendien ook nog een goed ontluchtingssyteem tegen de krampjes.

2. LauTJeuH

LauTJeuH Lid

8 mrt 2015
    20
    0
    0
    Ik ben fan van de Avent Natural flessen met de nieuwe 0 speen. Zoontje kreeg de voeding er gewoon doorheen , maar deed wel netjes 20 minuten over de fles.

3. Isabo

Isabo Lid

7 jun 2015
    48
    0
    6
    die heb ik toevallig naast me staan nu, zat nog in zo'n zwangerschapsbox :) Denk je dat ingedikte voeding hier ook doorheen komt?

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hoeveel voeding en schepjes gebruik je? En hoeveel nutriton

Hier vanaf begin de difrax s fles gebruikt met de nutriton. Bij 90+3 deden we 1.5 schepje nutriton of 1 schepje zonder afstrijken.
    Nu 180+6+2 onafgestreken schepjes nutriton met de m speen. En doet 25 min ongeveer over de fles soms 10 min. Maar dat is niet erg als hij er gewoon 3 a 4 uur tussen kan laten

5. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Mijn zoon doet over de Avent natural 0 oneindig, terwijl hij de difrax S in 10-15 minuten leegdrinkt. Dus dat die flessen vergelijkbaar zijn klopt wat mij betreft niet. Ik zou de 0-speen van Avent gewoon eens proberen.

6. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Wij gebruiken de dr. Browns fles met Difrax M speen. Ook ingedikte voeding hier en dit werkt het beste. De zachte spenen vond onze dochter ook niet prettig.

7. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    De difrax spenen passen op de dr browns flessen, dus dat kan je idd proberen.

Juist bij reflux klachten is het verstandig dat er langer over drinken word gedaan. Liefst zelfs 20 minuten.
    Als je de jbpm door de fv-poeder mengt lost het vaak net wat beter op.

Deel Deze Pagina