Hallo allemaal, Ik ben gezegend met drie prachtige kindjes. Paar maanden terug hebben we besloten, wanneer het ons gegund is, een vierde en laatste lid aan ons gezin toe te voegen. Deze maand is de eerste ronde.. en dan denk je dat je na 4 zwangerschappen alles wel weet... en die kwaaltjes wel herkent.... vandaag 6 dpo Hmmmmmm...... de spanning stijgt, mijn nieuwsgierigheid begint de overhand te krijgen.. hahaha ga ik weer!!! Maar ik voel dus soort rommelig gevoel in mijn onderbuik. Voornamelijk wanneer ik opsta of vanuit hurkstand omhoog kom, dan krijg ik echt steken in mijn lies... herken ik wel van zwangerschap maar dan was ik wel verder. Jeetjeee deze dagen worden afzien! Herkenbaar?? Zo heel verhaal, maar wel fijn om even zo van me af te schrijven
Wat leuk! Heel veel succes de komende dagen. En hard hopen dat je snel een positieve test in handen hebt.
Wat leuk ik ga juni naar de gyn om Mn spiraal te laten verwijderen en dan hopen wij ook op een 4 e wondertje
Toch wel fijn dat anderen dit ook herkennen! Voel je al kwaaltjes? Of zit je nog ergens midden in je cyclus?
Oh wat spannend!!!! Dat moment dat je daar voor kiest... ik kreeg helemaal kippenvel toen ik de eerste ronde inging... zo spannend weer. De 1e of 4e... het lijkt wel alsof ik het nu 1000x spannender vind