Erg lang sollicitatie gesprek

Discussie in 'De lounge' gestart door Kalush, 2 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Tjeempie, ik ben op zoek naar werk en had gisteren een gesprek.
    Heb er 2 uren gezeten :confused:
    Heb ik nog nooit meegemaakt.
    Ze stelden me het hemd van het lijf :(
    Had het zweet op de rug staan toen ik daar weg kwam. Was naar mijn idee wel een positief gesprek maar nu maar even afwachten, dinsdag krijg ik de uitslag of ik verder mee de procedure in ga.

Groetjes Kalush

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Voor een eerste gesprek ? 2 uur...dat is lang zeg.
    Je zou haast denken dat het idd heel positief is ervaren voor beiden partijenl, want anders zou het geen 2 uur uren.
    Of was het bij een overheidsinstelling, want die duren meestal erg lang weet ik uit ervaring.
    Spannend zal voor je duimen dinsdag.

Liefs Mirre

3. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    oh jeetje dat is wel heel lang! Hopelijk levert het iets positiefs op :D

4. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Nou, die namen er in elk geval wel de tijd voor, zeg ;)

Vind het wel positief hoor; als ze je niet zien zitten, werken ze je wel eerder de deur uit..

Duimen dus...!

5. Phedre

Phedre Lid

27 feb 2007
    67
    0
    0
    Gelderland
    Spannend hoor, heb je zelf ook een positieve indruk van het bedrijf en de functie?
    2 uur is echt lang en naar mijn mening ook een goed teken; als ze je niet interessant hadden gevonden dan waren ze naar een half uur al klaar geweest. :D

Veel succes gewenst en ik hoop dat je snel een positieve reactie hebt!

6. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ga je bij de overheid werken?! Zeker lang. Ik hoop voor je dat je word aangenomen, en dat het een leuke baan is met leuke collegas.
    Succes.

7. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nou het is geen overheidsfunctie, daar had je dit wel kunnen verwachten. Het gaat om een functie waar je gaat over de kwaliteit van babyvoeding.
    Dan moet je natuurlijk ook grondig te werk gaan maar had dit eerder verwacht in een 2e gesprek ofzo..

Hoop zo dat ik doorga naar de volgende ronde en dat ik uiteindelijk de baan krijg :p
    Ik werk namelijk altijd al in de voeding maar babyvoeding is nog veel interesanter natuurlijk.

Thumps up dinsdag!

Groetjes Kalush

8. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Nou, als ze zo de tijd genomen hebben kan het bijna niet anders dan positief geweest zijn!

Heb zelf nog maar 2 keer gesolliciteerd, duurde elke keer ook zo lang en ben nooit voor een tweede gesprek moeten terug komen... (omdat ik aangenomen werd natuurlijk :D)

Hoop dat je snel goed nieuws krijgt!

9. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Nou, als ze zo de tijd genomen hebben kan het bijna niet anders dan positief geweest zijn!

Heb zelf nog maar 2 keer gesolliciteerd, duurde elke keer ook zo lang en ben nooit voor een tweede gesprek moeten terug komen... (omdat ik aangenomen werd natuurlijk :D)

Hoop dat je snel goed nieuws krijgt!

10. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nou Marisha ik hoop dat je gelijkt hebt!
    Is wel spannend!

Groetjes Kalush

11. Niet meer actief

Je bent natuurlijk gezegend met relevante praktijkervaring!

12. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Gister een reactie gehad op mijn sol.gesprek.
    Moet donderdag heen voor een vervolg gesprek, dus we gaan de goede kant op!

Alleen nu zit ik met een heel groot dilemma, de functie was voor partime, dus helemaal goed.
    Tijdens het gesprek hebben ze me gevraagd of ik evt. ook fultime zou willen. Nou ik reageer op een partime functie dus ik met mijn grote mond zeggen dat ik dat ook wel zou willen.
    (ik zeg alles toe in een gesprek om zo te laten zien dat ik flexibel ben, en ging er niet vanuit dat ik fultime gevragd zou worden)

Nu hebben ze me gister gebeld dat het een fultime functie wordt. Nu zou het wel erg dom klinken om te zeggen dat ik dit niet wil.

Wat moet ik nou doen? Wil deze baan echt heel erg graag, maar als ik naar Eliza kijk, haar wil ik niet hele weken naar de oppas brengen.

Zijn er dames die na hun zwangerschap weer volledig gaan werken?
    En bevalt dit ook?

Groetjes Kalush

13. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Ik vind mn kind belangrijker dan een baan en zou zeggen parttime en anders niet er zijn namelijk meer bazen, en 2 parttimers is ook fulltime

Maar dat is voor iederreen persoonlijk er zijn inderdaad zat moeders die fulltime werken omdat ze dat willen of geen keus hebben.

Succes met het maken van je keus maar als die baas jou echt wilt dan kan die parttime ook wel wat met je hoor en kan hij alleen maar respect voor je hebben dat je de zorg van je kind ook belangrijk vindt.

14. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Wat leuk dat je opnieuw bent uitgenodigd! Kon ook eigenlijk niet missen na zo'n lang gesprek. Als ze het niet hadden zien zitten, hadden ze je snel afgepoeierd, denk ik ;).

Tja, lastig vraagstuk van dat fulltime werken. Als je twijfelt moet je het denk ik niet doen. Je kan altijd proberen minder uren te gaan werken, uiteraard, maar dat kan niet altijd, en dan zit je ermee. Meer uren gaan werken als je parttime werkt is in mijn ervaring vaak gemakkelijker te organiseren. Ik zou dus zelf parttime beginnen als ik in jouw situatie zat. En ik denk eerlijk gezegd dat ze je ook voor die parttime uren graag willen hebben :p

Veel succes en hopelijk krijg je die nieuwe baan!

15. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik zou niet fulltime gaan werken, mijn kind gaat voor dan, ik heb geen mantelzorg waar een paar dagen naartoe kan en 5 dagen creche wil ik haar niet aandoen(en mezelf ook niet)

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Kan je man/vriend niet minder gaan werken? Misschien kun jij dan gewoon fulltime en hij partime!

:p

17. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Willen ze echt 40 uur? Misschien kunnen jullie er tussenin gaan zitten? 28 of 32? Zou zelf geen fulltime meer willen, maar dat is echt een hele persoonlijke keuze.

18. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nee ik wil ook niet meer volledig werken, ik heb bewust gekozen voor een partime baan.
    Die had ik nu eindelijk gevonden.
    Heb me in het bedrijf verdiept, heb echt zin in deze uitdagende functie.. Is een kans die ik nooit weer krijg..
    En nu, nu wordt het een fulltime job.. en ik weet niet wat ik nu moet..
    Als ik erover na denk zegt mijn verstand; JA JA doen!
    Mijn hart zegt: NEE NEE kin je Eliza niet aandoen!

Pfff weet het ff niet meer

19. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Even een nachtje over slapen denk ik ... moeilijke keuze meis.

20. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Een moeilijke keuze ja.
    Zal het ook niet weten,
    Na mijn zwangerschap ga ik 2 dagen werken vind ik meer dan zat met een kleintje.
    Geld kan mijn dan niet schelen, ja het is makelijk als je het heb. Maar je kindje dan 5 dagen niet zien of gedeelde niet zien. Zal ik niet kunnen

Deel Deze Pagina