in peru is een meisje van 9 bevallen van haar zoontje. de jongen weeg 2.520 kilo en meet 47 centimeter. de baby had na de geboorte ademhalingsproblemen en werd op de afdeling intensieve zorg geplaatst. de jonge moeder woont in een klein dorpje ze was verkracht door haar 29 jarige neef. zij krijgt begeleiding van een psycholoog. wat vinden jullie hiervan? (stond in de woammm)
Wat ik hiervan vind? Nou waarschijnlijk wat iedereen vind, ongelooflijk, je hoort dit nog zoveel in die landen! En vaak komen die mannen er nog ongestraft vanaf ook! Arm kind...
vooral in dat soort landen zie je vaak dat meisjes veel eerder ongesteld raken. In afrika is dit ook een enorm probleem. Sommige stammen vinden dat meisjes volwassen worden op de dag dat ze voor het eerst menstrueren. Het komt dan ook niet zelden voor dat een meisje van 8/9/10 zwanger raakt.
Ach jeetje, arm kindje ! Waarom moeten die mannen er altijd en eeuwig bovenop, gatverdamme, die pik mag er van mij gelijk afgehakt worden en ik wil het wel doen !
is idd al tijdje geleden en hebben daar ook al een topic over gehad http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... light=peru dus hierbij sluit ik deze