Ik zit op internet even te kijken naar visitekaartjes. Zou er graag zo'n 500 willen bestellen. Maar waar? De keuze is enorm. Mijn eigen logo moet erop en ik wil mijn eigen lettertype gebruiken (geen standaard word lettertype). Wie heeft er visitekaartjes en kan mij vertellen waar deze besteld zijn?
Ik had vroeger bij Visaprint...waren prima Ook een keer bij de Hema besteld en die vond ik minder. De kwaliteit van het drukwerk
Wel een bij Visaprint gedaan. Prima, alleen de levertijd is heel erg lang, of je moet er weer extra voor gaan betalen.
Ik ook bij vistaprint. Ben er heel tevreden over. Heb een keer standaard besteld en een keer eigen ontwerp. Allebei prima.
Volgens mij heeft mijn man ze van mij bij flyeralarm besteld. Hij zit in de drukwereld en deze schijnt niet duur te zijn (voora voor grotere hoeveelheden).
Sorry vistaprint is echt bagger. Je ziet altijd duidelijk of ze daar vandaan komen. Het heet niet voor niets print. Het wordt geprint ipv gedrukt. Kleuren zijn een stuk fletser dan ze zouden moeten zijn. Wij bestellen al ons drukwerk bij drukwerkdeal.nl of mediagigant.eu. Snelle levering en nette spullen en goedkoop.