Paar weken geleden kreeg mijn zoontje een plastic bekertje van school met aarde en daarin geplante zaadjes (geen enkel idee wat voor een zaadjes). Inmiddels is het uitgegroeid tot ong 60 cm hoog. Nog steeds geen idee wat het is . Maar nu?? Moet dit verpot worden ofzo?? Of in mijn eigen tuin overzetten? Mijn andere kids gooide het altijd snel weg dus is dit issue verder nooit eerder aan bod geweest hahaha.
Haha als ie zo snel groeit zou ik m dood laten gaan en dan samen een nieuw zaadje planten, iets waarvan je weet wat het is en hoe groot het word
Ik zou hem in een grotere pot buiten neer zetten en afwachten of er nog mooie bloeiende bloemen uitkomen.
Een ervan lijk ik te herkennen als een plantje wat ik hier in de tuin heb staan, heeft ‘s zomers mooie bloemen. De rest weet ik niet. Zou het idd aan de leerkracht vragen en dan hopen dat die de kinderen niet random zaadjes heeft gegeven
Die met die hele fijne takjes zou dille kunnen zijn? Klein beetje eraf halen, tussen je vingers wrijven en ruiken.
Nee dank je hahahaha. Liever een lange tak van 60cm dan een (kleine) wandelende tak. Die van mij blijft gelukkig op zijn plaats staan haha
Ja dit ga ik maar eens doen. Zoonlief is veel te trots op deze groei, dus zomaar weggooien doe ik maar niet
De mijne heeft een petunia meegekregen...geen idee wat ik er van moet verwachten hij staat buiten in een kweekbak, ze kijkt er niet meer naar om en het is zo hoog als tuinkers. Haar bloembak daarentegen groeit tegen de klippen op. Ik heb nou nooit zo'n succes mer met bloemzaadjes dus dat laat ik maar aan haar over.
Ik zou m in de tuin zetten haha is toch leuk! Dochter kreeg hier een petunia en een fuchsia mee van school, echt heel leuk, hangt inmiddels al een flinke sliert bloemen aan.