Kiekeboe !!!! Hier ben ik dan eindelijk. 24 December was de dag dat ik ter wereld zou komen maar ik dacht er net even een beetje anders over. Het was me veel te koud en veel te wit om mijn papa & mama te ontmoeten. Samen met juffrouw ooievaar hadden we besloten om nog even te wachten. Maar 30 december werd ik toch wat ongeduldig en heb ik maar besloten om kennis te gaan maken met mijn papa en mama. Maar tja, zo eenvoudig als het klinkt ging het niet. De hele zwangerschap heb ik me netjes gedragen. Ik groeide goed, schopte en draaide vrolijk in het rond en tja tijdens de bevalling besloot ik toch maar om in mama's buik te blijven met als gevolg ...... dat de dokter mij mocht komen halen i.p.v. dat ik zelf mijn weg naar papa en mama zocht. Vanaf dat moment ben ik een koningskind. Geboren met een keizersnede. We hebben een paar daagjes mogen logeren in het ziekenhuis en na 3 nachtjes logeren in het ziekenhuis mochten we in een dik pak sneeuw op weg naar huis en thuis genieten we lekker van elkaar. Ik slaap goed, drink goed en kijk met grote ogen naar mijn nieuwe wereld. Met mama gaat ook alles goed en met papa ...... die is super trots op mij en mijn mama dus met papa gaat ook alles goed. Oja... jullie willen zeker nog wel even weten hoe ik zal heten. Mijn naam is : Stijn.
@ Caruli en zwelgje Bedankt voor je berichtje. Mijn mama is peuterjuf en schrijft regelmatig dit soort berichtjes voor de peuters en mama's van haar peuterklas. Dit was 1 van de verhaaltjes.
Ach ja, die ooievaar vliegt natuurljk nu ook niet zo lekker met dit weer en dan komen de kindjes ook wat later aan Van harte gefeliciteerd hoor!