Ik heb in de zomer dit jurkje gekocht maar vraag me nu af welke kleur panty er het mooist onderstaat zodat ik hem nu ook nog gewoon aan kan hebben. https://www.noppies.com/nl-nl/positiekleding-detail/jurken/jurken/esprit-jurk-green-8717816315779/b290g1c14o16908s3/
Heel leuk jurkje idd! Ik zou ook voor een dunne huidskleurige gaan. Tenzij je er eentje hebt in precies een van de kleuren uit het jurkje.
Zwart heb ik wel veel van in huis. Misschien eerst daar even naar gaan kijken hoe dat staat. Verder heb ik de kleuren : bruin/taupe/bordeaux.
Ik zou eigenlijk afhankelijk van de schoen/hak/laars waar je het mee combineert de kleur panty bepalen: zwart of bijv huidskleur.
Precies dit. Persoonlijk ben ik geen fan van gekleurde benen, dus een kleur panty anders dan huidskleur of zwart/grijs zou ik niet doen!
Wanneer je een gekleurde panty wilt is het lastig te combineren door de kleuren van de jurk. Persoonlijk zou ik hier echt geen zwart bij doen, veel te hard en donker. Ik zou absoluut voor huidskleur gaan en anders kijken bij bijvoorbeeld V&D of jambelle of ze een bruinige panty hebben in 30 of 60 denier die hetzelfde is als de bruinige kleur van de jurk...
Dan ben ik bang dat de instellingen van mijn scherm niet optimaal zijn. Bij mij zie ik een grijze kleur In het geval van groen, zou ik geen panty aantrekken