douane invoerheffing en belasting

Discussion in 'De lounge' started by ladydd, Oct 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debq

debq Fanatiek lid

Mar 10, 2010
    3,797
    761
    113
    Hoe lang t duurt weet ik niet, moet je contact opnemen? En heb je al iets aan rechten moeten betalen bij je bestelling? Zo ja, niet vergeten door te geven (zal ook op de factuur staan). Maar de invoerrechten zijn meestal niet zo heel veel hoor, maar is echt afhankelijk van wat het is. Ook moet je de btw nog betalen.

Als je nog iets wil weten stuur maar een pb, weet niet zeker of ik je antwoord kan geven hoor.

2. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook eens gehad. Moest ook papieren invullen. Tijdje later kwam de postbode moest meteen contant betalen, dus de komende tijd even zorgen dat je contant geld thuis hebt. Mijn postbode kon ook niet wisselen.

3. Piepie

Piepie Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,253
    1
    36
    Female
    Zuid Holland
    Ik ben gek op century21 ( een outlet shop ) als ik in Manhattan ben ga ik daar altijd met heel veel de deur uit. Sinds kort verschepen ze ook naar Europa, en op hun site kan je een adres aanmaken in de USA zodat je kan kopen tot een bepaald bedrag zonder dat je hierover kosten moet betalen bij de douane. Het staat helemaal beschreven voor hoeveel je kan kopen zonder dat het je extra geld kost:)

Share This Page