van die smerige appel kinder champange krijg je geen kater ! ik niet dus! sterkte voor de dames die m wel hebben
Kater? Die zouden de 2 katinnen wel willen dus nee dank je. En mijn zoontje hangt graag op mijn schouder dus hoe leuk en lief het katertje ook is, die komt er hier niet in.
hier ook geen kater, 2 glaasjes champagne gehad en 3 biertjes. Over een hele avond verdeeld. Moet zo werken dus was ook niet zo handig geweest
Nope geen kater hoor! Heb niet zoveel gedronken aangezien we hier een nogal vroeg vogeltje hebben... De kater ligt nog in bed te ronken en zodra Isabella weer besluit een tukkie te doen, duik ik nog ff naast die kater!
Bijna een hele fles boswandeling op en op wat lichte hoofdpijn na en flinke dorst valt het me allemaal wel mee . Bij een goede kater voel ik me alsof ik de ergste griep ooit te pakken heb. Zoontje heeft oversl doorheen geslapen dus die maakte me al heerlijk vroeg wakker . Lang leven voor de uitvinder van koffie
Nee hier geen kater, wel nadorst . Maar gezien mijn zwangerschap dus ook niet gedronken. Denk dat manlief straks wel wat beroerder zijn bed uit komt eigen schuld!
Geen kater gelukkig, wel wat gedronken maar niet zoveel. Wel heel moe, na een drukke dag/nacht en in totaal zo'n 4 uur slaap
Hier ook geen kater, niks gedronken i.v.m. zwangerschap. En eigenlijk drink ik sowieso al jaren geen alcohol, misschien 1 keer per jaar een glaasje wijn bij het eten ofzo. Tot mijn grote verbazing hebben mn vader en mn man ook 0,0 gedronken. Dus we hebben oudejaarsavond hier heerlijk alcoholvrij gevierd.
Hier wel een kater! Was gisteren heeeel erg gezellig, maar ik was al moe. Conclusie....nu nog vermoeider, een zwaar hoofd, en last van mijn buik. En dan ben ik ook nog jarig vandaag!!!
Van harte!! Anti-kater en tevens verjaardagsdrankje naar binnen werken, misschien helpt het, goed begin van je verjaardag (en stel je je kater nog een dagje uit ) Hier geen kater, wel gedronken maar heb t bescheiden gehouden. Moe en hangerig, dat best nog wel een beetje. Op naar een lome niet-zoveel-moeten nieuwjaarsdag!