Heb zojuist een samsung galaxy S9 besteld, maar vind de originele hoesjes wat aan de dure kant... Vandaar dit topic. Ben benieuwd welke hoesje jij hebt en hoe deze bevalt. Bestellen bij Aliexpress vind ik te lang duren. Ik wil hem graag zsm binnen hebben.
Ik heb mijn hoesje (voor een ander type telefoon) gekocht in een Turkse telefoonzaak in de stad. Die zijn vaak ook niet zo duur.
Via aliexpress zijn hoesjes best snel binnen is mijn ervaring. Anders op de markt (bij de Turken en Chinezen, wel precies hetzelfde spul als aliexpress alleen duurder).
Wij hebben tijd dure hoesjes.. Ik vind het belangrijk dat het hoesje beschermt en koop m dus niet voor de mooi. Ik durf nu met een gerust hart mn telefoon te laten vallen
Ik heb er 1 via bol.com van t merk dux ducis. Stevig en mooie kwaliteit. Ali hoesje was hier zo lelijk.
Dank voor de reacties allemaal! Ik ga toch weer zoals altijd een originele hoesje van Samsung bestellen. Denk dat het zijn geld wel waard zal zijn. Heb hier en daar wat gegoogled, maar schijnt dat de goedkope versies krasjes veroozaken op de edge van de toestellen Nu ik er over nadenk, heb ik de originele cover van mijn S7 ook al 2 jaar en hij ziet er nog steeds super uit... Heb nog een waardebon van de wehkamp liggen. Ik ga voor de led cover
Haha vallen over een hoesje van 69.95 voor een telefoon van 829.00! Voor mijn s8 heb ik de clear view cover. Daar ben ik heel tevreden over! Bij mijn moeder en broer waren de ledjes van de ledview cover na ongeveer een maand of 10 kapot.
Oh echt? Dat zou jammer zijn, maar is niet zo'n probleem . Vind het een mooie cover. Vind de clear view van S9 er een beetje lomp uitzien Geen idee hoe die van S8 eruit ziet