Douche in dakkapel

Discussie in 'De lounge' gestart door julia80, 31 okt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vissenkom

Vissenkom Bekend lid

9 aug 2024
    619
    678
    93
    Vrouw
    Als je geen douche wil waar je met zijn tweeën in past, dan is 85 cm breed waarschijnlijk prima. Dat kun je gaan 'voelen' in een sanitairwinkel.

Met een schuinlopende wand wel weer rekening houden dat de glazen pui waarschijnlijk maatwerk wordt, omdat je afhankelijk bent van de hellingshoek ;)

Ik denk echt dat je best veel kunt, maar even feeling moet krijgen met de daadwerkelijke afmetingen en draairichtingen van deuren. Nu opent je douchedeur voor zover ik zie 'tegen' de draairichting van de badkamer deur. Dat lijkt me ook niet handig.

2. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.610
    2.404
    113
    Ja de draairrichting is nog wel een goeie en volgens mij zou de glazen deur geen probleem moeten te zijn want ter hoogte van de deur zit dan al de dakkapel ;)

3. CroqueMadame

CroqueMadame Fanatiek lid

7 sep 2022
    1.224
    1.746
    113
    Ik zie heel veel jongens in je handtekening. Zou je eventueel ook nog kunnen volstaan met een urinoir ipv een volwaardig toilet? Snap dat je dan iets beperkter bent ;) maar als dat qua ruimte beter uitkomt kan het een overweging zijn.

julia80 vindt dit leuk.
  4. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.009
    14.670
    113
    Vrouw
    Je stelt de vraag niet aan mij, maar ik zou dat dus nooit doen. Dat lijkt me echt niet praktisch. Kun je op zolder naar de wc, maar voor nummer 2 moet je toch door naar beneden. En ben je meisje en slaap je op zolder moet je altijd door naar beneden.
    Ik heb 5 zoons in huis, maar no way dat ik een urinoir in huis zou plaatsen. Dat zou ik hooguit doen in een grote badkamer waar plek is voor beiden: gewone toiletpot èn urinoir.

Syane vindt dit leuk.
  5. CroqueMadame

CroqueMadame Fanatiek lid

7 sep 2022
    1.224
    1.746
    113
    Ja als er ruimte is voor een wc zou ik het ook zeker niet doen. Maar als het of een urinoir is of niks zou ik het wel overwegen.

Deel Deze Pagina