Alles in 1 stoomreiniger??

Discussie in 'De lounge' gestart door Ukkie1, 31 okt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Ik las al wat in andere topics maar kom er niet helemaal uit. Ik zoek een (stoom?) Reiniger, met name voor de bank en stoelen. Maar, ik zou t top vinden als ik ook de voegen, vloeren etc ermee kan doen. Bestaat er iets alles in 1? Of iemand ervaring met 1 van beide? Qua prijzen komt ook alles voorbij, wat werkt fijn?

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    Houd er rekening mee dat je niet alle stoffen bekleding kunt/mag stomen

Daarom hebben wij toch gekozen voor een los apparaat voor de meubels.
    Kan ook stomen, en sprayen en zuigen dus.
    Maat is door z'n uiterlijk niet geschik voor de vloer bv.
    Ikn
    Stoom wel de voegen bij de wc;)

3. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113

Welke heb jij? Ja de voegen lijkt me ook heel handig. De vloer is geen enorme must. En ik hem laminaat... Lees ik ook wisselende dingen van. Maar de bank en eetkamerstoelen moeten echt :rolleyes:

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    De bisell heat pro ofzo:)
    Tevreden over, maar heb hem nog niet zo lang

Ik vind het wel een leuk werkje:)

Ukkie1 vindt dit leuk.
  5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik heb een stoomreiniger van Karcher die je in theorie voor stoffen, vloeren en voegen enz kan gebruiken. Er zit een grote borstel bij , een kleintje voor voegen , een doek waarmee je de vloer kan doen en 1 waarmee je bank zou kunnen stomen. Maar ik vind het eerlijk gezegd niet echt werken tegen vlekken. Ik denk dat je dan eerder een ander apparaat bedoeld? Zo 1 die het water ook weer opzuigd?

Voor vlekken heb ik een apparaat van ryer. Werkt gewoon met koud water. Je zou er ook heet water in kunnen doen. Ik spuit er reiniger op, borstel het er wat in en zuig het er met het apparaat er weer uit.
    Gisteren m'n deurmat gedaan en schrok gewoon wat een goor water er vanaf kwam
    :|
    Daarna ben ik er nog even met de stoomreiniger overheen gegaan.

Onlangs ook nog de achterbank van de auto gedaan. Kringen en vlekken omdat de kinderen er met natte kleding op waren gaan zitten. Zag er weer als nieuw uit. 20241030_145707.jpg

6. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Ja dat is dan meer wat ik bedoel! Haha nouja indd niet voor niets gedaan. Mijn bank ziet er voor t oog keurig uit maar als ik wel eens met een doekje een vlek weghaal denk ik wel Oei. Die bank is veel viezer dan ik denk. Dus dat lijkt me indd ideaal . Maar ik zie dus ook indd apparaten voor voegen, vloeren, ramen etc. Das dan dus een heel ander apparaat? Haha ik dacht dat je dat wellicht in 1 had

Deel Deze Pagina