Ik ben zelf ook bang dat ik de kleine uit me handen laat vallen dus vindt die hydrofiele luier tip wel goed eigelijk .... en vooral bij de eerste keer... we willen de kleine zaterdag onder de douche doen dan is die 3 weken en 1 dag oud...en dan heeft papa lekker vrij en ken die lekker gaan douche... thanks voor de tip met die luier Hoeveel graden moet trouwens de douche zijn ook 38 a 40 graden of mag die ietjes warmer zijn????
Wij douchen de kleine hier altijd op 38 graden; zeker niet warmer, hoor! Hier komt hij al zo oververhit uit af en toe. Ik houd zelf ook van erg heet douchen, maar niet als ik hem bij me heb - ik voel me zelf soms al helemaal slap en flauw na zo'n (te) hete douche. kan me niet voorstellen dat 't voor zo'n kleintje goed is.
Ik ga NOOIT meer douchen met de kleine... Tot ie groot genoeg is dat ie zelf kan staan, natuurlijk Ik heb hem een keer bijna uit handen laten glippen. Hij bleef gelukkig onder zijn okseltjes achter mijn handen haken en hij was niet eens geschrokken, maar mama wel! Wel samen in bad en ook kan ik zijn badje in de douche zetten als ik ga douchen. Maar niet meer gewoon onder de douche!