soda. Anders bij de gamma zo´n ding halen wat je de afvoer in kunt schuiven (zo´n spiraal van 3 of 5 meter). Het is vaak een ophoping van zeepresten vermengd met haren.
Jep! Heb het net gedaan, had een schroevendraaier gepakt en veel wc papier, alle haren en zwarte drap ermee weg gehaald. Ik kreeg dat rooster zo omhoog! Er zat in het midden dus een klein afvoer en een soort van plastic bakje met kleine gaatjes waar dus nog haren en drap in zat, dus weg gehaald met schroeven draaier. Nu loopt hij weer door, straks douchen, dan even goed bekijken, maar had al goed door gespoeld en liep goed weg. Dank voor de reacties! Hoef gelukkig geen bedrijf te bellen scheelt weer
Soda wil ik ook wel eens proberen ipv die agressieve ontstoppingsmiddelen. Gewoon dat soort poeder in een zak toch? En hoe doe je dat erin dan? In de afvoer gooien met kokend water of zo?
Yep precies zo, maar denk dat je probleem al verholpen is hoor. Je zult het alleen wel regelmatig moeten herhalen met zo'n goot.
jaa ben er blij mee! maar inderdaad vies werkje, maar goed we wonen hier net en is door de bewoners niet vaak gedaan haha. toen we hier kwamen wonen was alles vies, dus veel moeten schoonmaken, maar dit vergeten! maar goed, tis nu gebeurd en nu bijhouden.
Ik wip het roostertje eruit met het puntje van mijn elektrische tandenborstel (zonder borsteltje dan hè) Maar lekker werkje hoor, zeepresten en haren van de vorige bewoners uit je douche putje pulken
Ik gebruik ook wel eens een lange sateprikker om te peuren, als ik niks anders bij de hand heb haha. Kan je ook nog proberen..
Ieeeeuw stop net een lekker snoepje in mijn mond en lees dit Thx nogablokje @niveah bah vies dan he .... Idd geen doucheputjes schoongemaakt nee
Ja een draingoot moet je zelf schoon kunnen maken Wist dit ook niet hoor maar nadat ik na weken flink water had staan , had ik hem open gemaakt. Daar kwam me toch een zooi uit Nu doe ik het elke twee weken En tegen flinke haarresten kan geen soda tegenop