Hallo, Een goede vriend van ons gaat voor 5 maanden op uitzending, en we willen graag wat leuks/grappigs voor hem halen. Alleen zijn we redelijk inspiratieloos op het moment.... Heeft iemand leuke ideeen??? Morgen houd hij een afscheidsfeestje, dus het is wel wat kort dag.
Toen een vriend van ons op uitzending ging had ik een Holland-pakket gemaakt. Dus met o.a. stroopwafels, drop, en van De Ruyter van die pakken met 4 verschillende soorten kleine pakjes zoetwaren voor op brood. Deze dus: De Ruijter Little Ones Sprinkles/Flakes: Dutch Taste - the Grocery for all your Dutch food and drinks.
Wij hebben toen een vriend van ons 6maanden weg ging een pretpakket gemaakt mannenbladen en dvdtje erin snoepjes en koekjes die hij lekker vond
Een paar kaarten schrijven en daar een leuk verhaal opzetten zodat hij die kan lezen als hij daar is. Hollandse dingetjes, drop enz enz. Leuke foto van jezelf erbij doen.
Wij hebben toen een EHBH pakket gemaakt, eerste hulp bij heimwee, met foto's van iedereen er in, beschreven met een leuke tekst, dingetjes van zijn favoriete kroeg enzo, was erg leuk!!
Ik heb toen een brief geschreven met gedicht en foto van ons samen inclusief een paar tabletten chocolade waar hij dol op is. Dit is niet iets grappigs ofzo, maar in jouw situatie zou ik ook voor een pret/holland pakket gaan
Wij hebben toen ao een mini digitaal foto lijstje gekocht. Hier kon hij al zijn foto's van dierbaren opzetten.
Dat is ook leuk, dat kan hij zelf beslissen welke foto's hij erin doet. Zal straks even overleggen met mijn man. Bedankt voor de leuke ideeen