Ons mini is wat te groot geworden voor haar baby badje, dus gezellig mee onder de douche! Ze is te zwaar om haar de hele tijd vast te houden (heb rugklachten). Ik heb een zitje gehad die je ook in het babybadje kon zetten maar ook daar past ze niet meer in. Zelfstandig zitten gaat nog niet, dus graag een tip om het douchen makkelijker te maken??!!
Hydrofuie luier op de grond leggen van de douchebak en haar daarop leggen en dan de douchekraan zachtjes aan en die op de grond leggen en haar mee besproeien terwijl je zelf in de douchebak zit of op een krukje ernaast? en er zijn ook van die badjes die wat groter zijn dan een babybadje en die je heel makkelijk weer wg kunt halen en opvouwen maar weet de naam ff niet meer.
nam altijd aankleedkussen mee onder de douche die van de h.ema is van plastic/schuim dus zo afgedroogd. Ik had em voor erbij
Ik legde ze altijd gewoon op het antislipmatje (een hand onder haar hoofd/nekje, andere hand de douchekop), zodra ze konden zitten zaten ze daar en vanaf het moment dat ze stevig konden staan staand...Goedkoop en makkelijk
Wij hebben een flexibath gekocht. Dochter van 20 maanden speelt hier nog in. Maar goed als ze niet kan zitten zul je haar nog moeten vasthouden.
Bedankt voor alle tips.. Wij hebben een stortdouche zonder losse douchekop, dus op de grond leggen is geen optie. Echt goed stabiel zitten kan ze ook nog niet goed. Weet iemand hoe die rubberen stoeltjes heten en of deze ook in de douche kan?
Ik ging zelf op een kruk zitten en mijn zoon op schoot. Zo kon ik hem alle kanten opleggen, zitten op schoot liggen op mijn benen, hij vond het heerlijk. Als je kindje kan zitten kan je een badmatje van de hema kopen en die in het badje plakken. Mijn zoon van bijna ander half gaat nog steeds in het badje en zit heerlijk te spetteren in bad.
Een simpel ikea krukje in de douche, en je kan kind afwisselend in je armen en op schoot nemen. hier was (en vaak nog is) douchen echt papa's momentje, en ik ben dan in de buurt om haar aan te pakken als ze klaar is, dan kan papa nog even rustig verder douchen. Heb haar zelf weleens op een aankleedkussen gehad, maar dat was een inloopdouche met een gordijn, en er was toch wel een koude trek langs de vloer. Zonder handdouche lijkt me inderdaad wel onhandig.
past ze hier ook niet meer in? Badring zilvergrijs - MamaLoes Babysjop deze hebben wij een een tijdje gebruikt als tussen periode
Misschien zoiets? : Aqua Sling - Luiers - baby luiers kopen - Campingbedje, Boomhutbed, Mathy By Bols - luiers - Baby product - Baby fles - Positie kleding - buikband - Goedkoopste Draagdoeken - Sudocrem - Pampers online - babykamer - meegroei, goedkope , babykamer te k
Als ze wel een beetje kan zitten terwijlmze zich vasthoud ergens aan. Is een wasmand op de grond en daar je kind in ook erg handig. Staat bijna geen water in en ze hebben houvast.
Ik had hetzelfde probleem; twee weken geleden! Van een vriendin heb ik een badring gekregen voor in het badje! Voor de rest neemt mama een ibuprofen tegen rugpijn in en doucht kort en bondig - papa is de grote stoere sterke kerel zonder rugpijn en doucht lang. Zo hebben we het dus voor nu geregeld. Maar ik zal echt blij zijn als onze 'kleine' schat zelf leert zitten Met zijn 8 kilo, haha.