Douche tip graag!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pinklady77, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Bedoel je deze?

2. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16

Ja die! Is dat wat voor onder de douche?

3. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Hier ook een ibu voor al het gesjouw, maar echt helpen doet het niet. Ik zal ook blij zijn als ze kan zitten, scheelt een hoop!

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Geen idee :). Hebben hem zelf, nog, niet, maar vrienden van ons gebruikte het als een mee neem kinderstoel. Lekker compact. Maar je kan hem denk ook absoluut onder de douche gebruiken :). Heb hem gezien bij de baby dump, geloof iets van €50.
    Is eigenlijk best een goeie, ga hem onthouden voor onder de douche :D

Succes!!!

5. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Ligstoeltje prenatal hema... Of van stokke opvouwbaar badje?

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

De meeste ligstoeltjes gaan toch tot 8 kilo??? Of ben ik nu in de war met die plastic opzetstukken voor in bad waar ze op kunnen liggen? Heten die weer anders???

Nou ja, ik heb er even geleden nog een blog over geschreven. We waren in het babypark en vrijwel élk ligstoeltje(plankje)/badinzet ging tot 8 kilo. Het moment waarop de baby voor ons te zwaar wordt... Dat vind ik zo krom gedacht.

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Gewoon een krukje nemen waar je zelf op gaat zitten met je kleine op schoot. Werkt prima en je hoeft niet te tillen. Aankleedkussen op de grond waar je kleine op legt. Ik ga eerst zelf onder de douche en pak vervolgens de kleine en ga lekker op krukje zitten. Daarna kleine in een handdoek wikkelen en xelf afdouchen.zodra ze kon zitten, zat ze gewoon op de grond met wat speelgoed. Mn oudste is bijna 3 en die zit nog steeds bij mn voeten op de grond te spelen. En vaak genoeg nog in het babybadje.

8. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Gewoon papa laten douchen, hier is papa de douche man :) en mama van het afdrogen. Heb het 1x geprobeerd maar liet haar bijna vallen. glad en zwaar. Nu kunnen ze zelf goed staan, maar douchen was echt een papa-ding.

9. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Ons mannetje gaat nog steeds wel in het badje en hij is ruim 13 maanden :)

Om de dag in bad, ene keer met papa in het grote bad, andere keer in het kleine badje.
    Hij zit er nu recht op in en speelt er vrolijk op los. En hij wordt echt goed schoon hoor. Zou het gewoon nog even met het badje doen dus als ik jou was.

10. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik doe mijn dochter ook nog gewoon in haar badje. Het is nu even een lastige fase (even proppen haha). Maar zodra ze iets kan zitten is het ideaal. Tot die tijd zou ik haar ook niet in een stoeltje zetten. Kan niemand je helpen? En je dochter iets minder vaak in bad, bijv om de dag ofzo.

11. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje, bijna 23 maanden, zit nog met alle plezier in het babybadje! Geen enkel probleem en heeft nog ruimte over ook.

En anders zelf op een klapstoel gaan zitten, met de kleine op schoot. Of, altijd een papa-activiteit.

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Haar kindje kan nog niet zelfstandig zitten, anders was dat wel een optie denk ik.

Aiden zit namelijk ook nog gewoon in het babybadje, afgewisseld door douchen wat hij geweldig vindt.

Finley zit ook in het babybadje, maar hij kan dan ook net zelfstandig zitten.

Ik denk dat TS een oplossing zoekt ter overbrugging.

Er zijn al veel mogelijkheden aangedragen. Die Ikea kinderstoel vind ik wel een goede. Hoef je ook niet te bukken.

13. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Toen ze hier nog niet los kon zitten, hielden we haar gewoon een beetje overeind voor de 5 minuten dat ze in het badje zat. En nu zit ze nog in het flexibad, bij 2,5 jaar. Kan ze voorlopig ook nog wel in.

14. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Wat ik doe als man laat thuis is was ik hem beneden op het aankleedkussen op de aanrecht water in de wasbak en hup erin zetten en lekker afspoelen. Ja hebt geen last van je rug want je staat recht ik vind het ideaal....

15. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16

Jeetje dat ik daar niet aan gedacht heb!! Vroeger zat ik er zelf ook in, heb ik nog foto's van hahaha. Bedankt!

16. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Idd ik zoek een oplossing ter overbrugging. Ik heb een opvouwbaar badje voor in onze douche, maar ze kan nog niet zitten. Papa gaat vaak met mini onder de douche, maar is ook regelmatig weg voor zaken. Tja dan moet ik het echt even alleen doen. Die ikea stoel is handig alleen ze kan niet zitten. Ik kan haar natuurlijk ondersteunen, maar dan kan ik haar niet wassen. Wel een goede tip om het aankleedkussen in de badkamer te leggen zodat ik haar daarin kan leggen en mezelf snel kan afdrogen.
    Dank allemaal voor de goede tips!!

17. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Ze zit nog helemaal niet, dus dan moet ik haar echt met beide handen ondersteunen voor het wegglijden. Dat is niet het meest ideale denk ik. Ik kan haar dan niet goed wassen. Toch bedankt voor de tip

18. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0

Haha het is dat mijn moeder het een paar maanden geleden zei anders was ik er zo ook niet opgekomen hoe simpel het ook is.
    Hier is hij nu bijna 1 jaar en doe het nog steeds zo en leuk dat ie het vind...

19. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Nee dan lukt het nog niet. Nog even...

20. 2jees

2jees Niet meer actief

wassen deed ik altijd op het aankleedkussen, nog steeds.

Die overbruggingsperiode is lastig ja maar wij hebben een ligbad en daar legde ik haar plat in ook al vond ze dat niet geweldig.

Deel Deze Pagina