douche tips

Discussion in 'Baby en dreumes' started by missmama, Oct 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleine vogel

May 29, 2007
    36
    0
    0
  2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

SAFETY FIRST
    Never leave your baby unattended. Never use on a raised or uneven surface, as a car seat, in a bath or in other water. The Bumbo should only be used on the floor or ground. Do not use until your baby is fully able to support its head.

Warning: Some larger or more developed babies could possibly get out of the Bumbo Seat

www.bumboseat.com

kijk ze zetten het erbij zodat ze niet aansprakelijk gesteld kunnen worden, maar je zult t maar doen joh en er gebeurt wat. Hoop dat nooit iemand op dat idee gaat komen om t toch eens te proberen.

3. kleine vogel

May 29, 2007
    36
    0
    0
    Weet niet precies wat je met je bericht bedoelt maar, je moet je kind altijd onder toezicht hebben! Safety stoel of niet.

Natuurlijk laat je je kind nóóit alleen in de badkamer! Wie dat wel doen, erg onverantwoordelijk.
    Ik vind het echt een super ding, die badring. Is echt een hulpmiddel. Als ik hem in de douche gebruik, zitten we samen in de douchebak.

4. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Gewoon op de grond gaan zitten, en hem voor je neer zetten.
    Zo doen we dat hier ook.

5. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Kun je die ook gebruiken als je kleine nog niet zelfstandig zit?

6. missmama

missmama Actief lid

Aug 6, 2006
    125
    0
    0
    Nederland
    Geweldig wat een hoop leuke ideeèn, het badje in de douche is geen optie omdat hij daar inmiddels echt te groot voor is, het zitten op een stoel
    spreek me wel aan en het is alsof het zo moest zijn maar vandaag kreeg ik een plastic kinderstoeltje en Jesse kan al goed zittten dus samen met hem , hij in het stoeltje en wij ernaast moeten we maar eens uitproberen!

En van een badring had ik nog nooit gehoord laat staan dat ik er één had gezien maar dat ziet er leuk uit, bedankt voor de link!

Groetjes Missmama

7. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

Nov 22, 2006
    536
    1
    18
    Ik leg een handdoek op mn borsten zodat ze niet wegglijdt. Je kan een handdoek om haar heen wikkelen....

8. kleine vogel

May 29, 2007
    36
    0
    0
    Ze moeten wel zelstandig kunnen zitten. Ze zeggen vanaf een maand of 9, maar sommige zitten al met 6maanden.

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hier ook altijd de bumbostoel gebruikt in de douche. Was echt ideaal!

10. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Okay Kleine Vogel, dankje ;)

11. arielle

arielle Actief lid

Jun 27, 2006
    355
    0
    0
    hier gaat het weer anders, wij hebben namelijk een diepe douchebak van 40cm. Dat is dus ons "badje" voor hem.
    Ik doe het als volgt: een antislipmatje op de vloer en hij lekker op zijn buik in het water. Dat moet met een gewone douchebak ook wel kunnen alleen dan zonder laag water erin maar lekker onder de straal.
    groetjes Arielle

12. Assepoester

Assepoester Bekend lid

Jul 24, 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Wij hebben een vrij kleine douche met een soort (slechte) anti-slip vloer. We leggen eerst een gastendoekje op de grond en daar ligt ze dan op. De douchestraal staat gewoon op haar buikje gericht, ze gaat zelf ook steeds met de handjes eronder, straaltjes voelen. Gewoon op de rug liggend op de grond dus (en ik zit ernaast).

Share This Page