Hi Allemaal! Ik wil boodschappen bestellen bij appie.nl, maar zijn de producten die je krijgt wel nog ff houdbaar? Aangezien je voor min 70 euro moet bestellen, zijn het bijna wel weekboodschappen. Graag jullie ervaring! Gr Naantje
Ik bestel er af en toe en de spullen die je krijgt zijn nog allemaal vers. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik iets 2 dagen later al weg moest gooien. Vanwege het hoge bestelbedrag vul ik de bestelling vaak aan met voorraadspullen, zoals kattenbakzand, wasmiddel, bier, etc.
Vroeger, toen ik nog geld had, bestelde ik er elke week. Maar toen was het bedrag nog min 50 euro. Superhandig! Je krijgt het heel vers, en alles gaat nog minstens een paar dagen mee. Ik kocht wel nog tussendoor wat groenten erbij, want niet alles is een hele week houdbaar. En het gebeurt wel eens dat iets niet op voorraad is, je hoeft het dan ook niet te betalen uiteraard (niet handig trouwens als je taarten gaat bakken voor een feestje, kies dan een slimme bezorgtijd).
Wij bestellen er ook regelmatig. Zo had ik twee weken van te voren de dag voor kerst al vast staan. Geen geleur in de supermarkt. Heerlijk!
Hier zelfde ervaringen als bovenstaande.. ik bestelde weleens aan het einde van mijn zwangerschap of tijdens de kraamperiode (ik heb geen rijbewijs en man doet nooit boodschappen).
Wij bestellen een keer in de twee weken ongeveer. Veel 'vers' vlees vriezen we op de dag van leveren in, zodat we er een poosje van kunnen eten. Verse groenten gaan in dezelfde week op, maar meestal hebben we ook wat diepvries groenten voor de tweede week. Ik vind dit echt ideaal. Zo hoef ik echt maar een keer in de twee weken boodschappen te doen... Wel sta ik regelmatig buitenlandse recepten te kokkerellen en kruiden en appie-onbekende groente koop ik dan bij de Turkse winkel hier in de buurt. Soms gewoon een boodschapje tussendoor als ik onverhoopt iets nodig heb. Ook brood vriezen we in. Een keer in de maand bestellen we ook sappen, frisdranken en eventueel wat alcoholische dranken. Daar doen we een poos mee. We komen zo makkelijk aan het minimum bestel-bedrag. Sterker nog, we geven een keer in de twee weken tussen de 100 en 150 euro uit aan de bestelling, maar daar kunnen we dan ook echt ver mee vooruit. Ik vind het een uitstekende service, zeker nu ik zwanger ben en ik niet alles meer zo gemakkelijk kan tillen. Daarnaast wonen we een hoog en brengen ze het gewoon de trap op ( IDEAAL!!! ). Statiegeldflessen kunnen we ook meegeven, wordt dan, evenals de kratjes, afgetrokken van het totaalbedrag. Voor mij nooit meer anders . Tenzij andere supermarkten met dezelfde service komen.
Ik ken het van mij ma ... als ik in NL zou wonen zou ik het zeker doen. Ik werk vanuit thuis dus ben flexibel met de levertijden.
Nou dat klinkt positief! we gaan ook maar is bestellen! En die tip van voor de kerst bezorgen is echt super!