ervaring meubels leenbakker

Discussion in 'De lounge' started by talia, Oct 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    heeft er iemand meubels van bij de leenbakker? hoe zijn deze van kwaliteit?
    ik ben al even op zoek naar een eetkamer in dezelfde kleur als onze wandmeubel en deze stond nu bij de leenbakker maar mijn man heeft er zo zijn gedachten bij vooral over de kwaliteit dan hij denkt dat omdat leenbakker niet echt een meubelzaak is(wat ik dus wel vind) de meubels niet zo van goede kwaliteit zouden zijn.
    dus iemand ervaring?

2. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

wij hebben een salontafel, een bank en een dressoir van de leenbakker. Het bevalt prima, maar je moet kastjes e.d. niet te vaak verplaatsen/verhuizen want dan wordt het snel minder.

3. Niet meer actief

sorry, ik vind het waardeloos....

mijn eerste inrichting was kompleet bij de leen bakker weg, heb de banken na 2 jaar moeten vervangen wegens slijtage, de meubeltjes kwamen allemaal deuken en krassen in....en inderdaad bij 3x verslepen is het wel gedaan en oja het tvkastje was schots en scheef...
    Heb nu hele dure meubels, maar daar doe ik al een flink aantal jaren mee

4. Jmr

Jmr Niet meer actief

Hier ook meubeltjes gehad van Leen Bakker, die waren best ok!
    Het was onbehandeld, dus ja, het kon niet heel veel hebben....

maar volgens mij is dat best ok hoor die meubeltjes! Je kunt natuurlijk geen super kwaliteit verwachten voor zo'n prijs, maar toch....

5. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Heb hoogglans witte meubeltjes...komen heel gauw al krasjes op :(

6. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    hangt ervan af wat voor verwachting je ervan hebt ... wil je er 10 jaar mee doen ... nee niet geschikt. Maar als je een jaar of 2 wilt overbruggen, dan is er niks mis mee.

7. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    dat ligt niet aan Leenbakker, daar staat dat spul bekend om. Ook al komt het van de duurste fabrikant.

8. sinada

sinada Niet meer actief

Heb hier twee kasten bijzet kastje en tafeltje salon tafel en spiegel van leen
    Alles is nog in prima staat na 4 jaar. Salon tafel heb ik zelf weggedaan want wilde gewoon een andere. De rest staat er nog en ziet er prima uit. We hebben het kort geleden wel geschilderd omdat de kleur me niet meer beviel

9. tom78

tom78 Fanatiek lid

Nov 30, 2007
    3,176
    0
    0
    Ik zou liever bij de ikea meubels kopen dan bij de leenbakker. Dat van ikea heeft een betere kwaliteit en is vaak even duur/

10. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Het ligt ook een beetje aan welke meubels je bij de leen bakker koopt, mijn broer heeft een wat robuustere serie dan ikzelf heb. En het lijkt me, dat die ook van wat betere kwaliteit is. Maar hier is alles nog prima (salontafel, eettafel, dressoir, tv meubel en ladenkastje). Alleen vraag ik me wel af, of de dunne achterwandjes een verhuizing overleven. Maar verder prima! Ik heb overigens een licht eiken set van hun, met zilvergrijze accenten en die gaan nu alweer zo'n 4 jaar mee.
    Bankstel trouwens ook bedenk ik me. Zit nog prima, niet doorgezakt ofzo (was ook de enigste die goed zat!) alleen is het van stof, met ruitjes zeg maar, die er op liggen. Tegen hard poetsen bij een vlek dus zeker niet bestand en ook blijf je nog weleens haken met kleding. Maar ik geloof niet dat dat zozeer met de leenbakker te maken heeft, maar puur met de stof ;) . Maar hij zit (en ligt haha) nog perfect.

11. Siem

Siem Actief lid

Apr 7, 2007
    399
    0
    0
    Ik vind het echt hele slechte kwaliteit, zoals tom78 al zegt kun je beter naar de ikea gaan.

12. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    hier ook bijna alles van de leen bakker, t ziet er nog prima uit op wat krasjes na, maar goed er word geleefd in huis. de bank is een ander verhaal maar dat heeft meer te maken met het model en de stof dan dat het van leenbakker komt. hij is gewoon te laag, en een k*tstof. voor de rest ben ik er heel tevreden over hoor, ligt best lekker. en als je niet zoveel te besteden hebt dan is het best te doen vind ik

13. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,069
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij hebben een kantoormeubel van Leen Bakker, op zich
    prima, maar inderdaad geen superkwaliteit hoor. Niet teveel
    verschuiven ;) .

Ik zou ook liever bij Ikea spullen kopen, als je daar tenminste
    ook iets naar je smaak kan vinden.

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Je meot niet verwachten dat je er 20jr mee zult kunnen doen, want dan kom je bedrogen uit, denk ik.
    Maar als je er van houdt om eens in de zoveel jaar weer eens wat nieuws te kopen, kun je het best doen hoor.
    Wij hebben bv een dressoir van leenbakker en die staat toch ook al bijna 10 jaar zonder problemen.
    Dus tja.

15. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    hier letterlijk alles van de leen bakker... Bed boven lattenbodem beneden de tafels kleine en grote dressior tv meubel enz. hier heel erg tevreden erover alleen de kleding kast was een bouwpakket verder heb ik wiite/ecru kleur meubels en ja zitten putten in mar geen enkel meubel stuk is bestemd tegen glazen punten van onderzetters denk ik ;) is me eigen schuld dus.

Kortom hier erg tevreden erover niet duur perfecte kwaliteit en bijna al 2 jar oud en gaan zeker nog wel paar jaar mee!

16. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi

Wij hebben een eethoek bij leenbakker weg word elke dag gebruikt en is nog steeds in goede staat 4jaar oud.

Groetjes Chantal

17. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    ik heb zelf een salontafel (kist) van leen bakker en die is prima. behoorlijk stevig en ziet er goed uit. we hebben hem nu alweer bijna 2jaar en kan denk ik nog wel een aantal jaartjes mee.
    tis onbehandeld grenen en ik zet hem zelf regelmatig in de olie zodat als er een keer iets overheen gaat het geen kwaad kan.

bij kwantum hebben ze op dit moment ook hele mooie meubels en die kwaliteit is ook super.
    tis onbehandeld eiken en je kan het dus in elke kleur lakken, schilderen, beitsen en olieen.

liefs doris

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier een eethoek van de leenbakker, nog in hele goede staat.
    Ook een eettafel en dressior en ook die zijn in goede staat.
    Het staat hier nu al meer dan 3 jaar....

19. Domino85

Domino85 Bekend lid

Oct 17, 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Vorige week de 6 eetkamerstoelen gekregen die ik bij leenbakker gekocht had, 4 kunnen dus terug...
    Ze deden gelukkig niet moeilijk en er zijn zonder dat ze zijn wezen kijken nieuwe besteld, zaterdag wissel ik ze om, en het is te hopen dat deze dus wel goed zijn anders breng ik alle 6 de stoelen terug en koop ik wel andere... dus nee ik vind het nu al geen aanrader

20. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    het gaat niet zo zeer om de prijs, meer omdat ik al 4 maanden op ziek ben naar een eetkamer in dezelfde kleur als onze wandmeubel die kunnen we gewoon nergens vinden en nu stond bij leenbakker net dezelfde keur.
    maar als ik het zo lees zijn er toch een aantal erg ontevreden.
    nu ja 10 jaar willen we er ook niet mee doen maar een jaartje of 5 zou wel leuk zijn :)

Share This Page