Shampoo: Dermocare. We hebben verschillende geprobeerd, maar die is de beste. Mijn dochter heeft veel krullen en makkelijk pluis. Badschuim: wisselend, maar meestal van Jumbo (sprookjesboom). Die ruikt wel lekker en is niet te duur. Daarnaast heb ik altijd een fles Zwitsal eucalyptus staan, voor als ze verkouden/snotterig is.
Op dit moment AH shampoo en douchegel voor kinderen, maar die vind ik niet lekker ruiken. Normaal gesproken die van de Jumbo, de drakenshampoo en wolvendouchegel, ofwel Sprookjesboom.
Gewoon dezelfde als die van ons, geen speciale voor kids meer Vaak Guhl, andrelon als shampoo en kneipp of nivea/dove als douchegel
Zoon (8) zelfde als mijn man; Guhl voor mannen. Dochter (6) heeft lang haar met een slag (vroeger krullen, maar die verdwijnen jammer genoeg steeds meer) en haar haar was ik met John Frieda voor krullend haar. Van hetzelfde gebruik ik de cremèspoeling..
Zelfde als die ik gebruik. Dove doucheschuim en andrelon shampoo. Ik gebruik voor haar nu ook 1min haarmasker met arganolie, wordt t makkelijk doorkambaar, glanzend en wat minder snel pluizig van.
Maya de Bij, en als shampoo Ultra Doux Kids van Garnier met kersengeur geloof ik. Ik rook vorige keer bij de Action aan een verpakking douchegel voor kinderen -van Barbie, meen ik- en ik ging bijna over m'n nek. Soms ruikt het echt naar een kauwgombal ofzo, ieuw!
Weleda hair & body, en Neutral badschuim. Ze willen perse heel veel schuim in bad, en dan ben ik halve fles Weleda kwijt. Daarom Neutral voor erbij. Daarnaast heeft mijn zoon Toystory douchegel gekregen van iemand. Als hij alleen doucht gebruiken we dat ook weleens. Anders mag het niet omdat zijn zusje er niet tegen kan.