Vandaag is het zover; ik ga m'n kledingkast opruimen! Ik stel het al weken uit, maar vandaag ga ik er echt mee bezig. Ik heb zoveel oude rommel wat ik niet meer aantrek, maar toch vind ik het soms moeilijk om dingen weg te doen. Maar vandaag ga ik alles wegdoen wat ik meer dan een jaar niet gedragen heb (en dat is veel!). Heb ik ook weer een excuus om de stad in te gaan...
Inderdaad een leuke karwei! Ik ben dit jaar pas verhuisd en heb dat toen ook gedaan. Vooral het winkelen nadien vind ik altijd heel fijn, omdat je dan doelgericht kunt gaan snuisteren naar toffe dingen. Heb wel nog een aantal dingen gehouden die ik echt niet weg kon doen... Sommige dingen heb ik sindsdien wel nog gedragen, maar eigenlijk zou ik ze toch beter wegdoen Da's zowat hetzelfde met 'emotionele rommel' die je niet kan wegdoen he. Veel plezier ermee!
Heel erg leuk werkje. Ik heb het gedaan toen ik zwanger was en nesteldrang had...dat was niet zo heel erg slim. Na de bevalling had ik nog 1 broek en 1 shirtje in de kast. Toen moest ik dus wel verplicht winkelen en dat was een hele vervelende bijkomstigheid
Sterkte! Ik heb tijdens mn zwangerschap samen met mn moeder de kast onder handen genomen. Maar omdat ik lekker aan t afvallen was tijdens mn zwangerschap (tja..) wist ik niet welke maat ik zou hebben na mn bevalling. Dus veel zooi die me voor de zwangerschap niet meer paste maar nog wel in de kast lag, heb ik niet weg durven doen. Dus nou moet ik weer opnieuw die kast in duiken. Maar ik durf niet Vind het zooooo'n rot karwei. Het is zoooo veel. Maar de extra ruimte die vrij zou komen zou wel ERUG fijn zijn....zucht... Ik ben dus nog moed aan t verzamelen om er aan te beginnen
ik moet ook nodig mn kast opruimen. ik heb de instelling van "geen oude schoenen wegdoen voor je nieuwe hebt". is niet handig want nu weet ik dus niet wat ik echt nodig heb. misschien voor mij ook een goed idee om een poging te wagen als alyssa vanmiddag op bed ligt. succes ermee. liefs doris