ineens minder plasluiers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door frummeltje31, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Hey meiden,

Even een vraagje, want het zit me toch niet helemaal lekker. Mijn kleine meid heeft sinds gisteren ineens minder plasluiers. Ze plast nog wel, maar veel minder als normaal (lijkt). 's ochtends uit bed had ze altijd een hele dikke volle luier en die heeft ze nu al 2 ochtenden niet. De rest van de dag (vandaag weet ik niet, want is ze naar de opvang geweest) ook niet echt veel.

Ze drinkt gewoon goed, eet goed, is gewoon vrolijk als altijd. Eigenlijk is er met haar niets aan de hand. Maar ja, mama maakt zich een klein beetje zorgen?

Kan het zijn dat ze soms wat minder plassen een paar dagen en ik neem aan dat ze ook naarmate ze ouder wordt minder gaat plassen?

Kan iemand mij een klein beetje geruststellen?:)

2. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    niemand???

3. fafje

fafje Niet meer actief

geef je bv?

hier was dat ook zo...ik had een productiedip..,maar dat had ik nog niet door

4. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    nee sorry flesvoeding.... waarschijnlijk is er niets aan de hand, maar hoor altijd graag de ervaringen en meningen van anderen... dan voel ik me wat geruster, voordat ik weer de ha ga bellen, hihi...

5. fafje

fafje Niet meer actief

nou het is wel belangerijk goede plasluiers te hebben,. mss kan je een heel klein flesje exra aanbieden..

ik ben er toen ook mee naar het cb gegaan en mijn oplossing was extra aanleggen...

6. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    ja ik weet dat het belangrijk is, maar ze drinkt verder al haar flesjes (3x 180cc+6) leeg en ook nog diksap tussendoor. Ook haar potjes eet ze helemaal op. Ze is erg alert en vrolijk, niets aan het handje dus.

Ik hou het in de gaten en als het morgen nog zo is, dan bel ik even voor de zekerheid de huisarts.

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier hebben we het een aantal weken geleden gehad.. Oorzaak was wel bekend, hij weigerde elk drinken, tot zijn fles aan toe.. Heb meteen een afspraak gemaakt bij de ha..
    hij adviseerde om hoe dan ook bij minder plasluiers meteen aan de bel te trekken ook al was (hier) de oorzaak bekend.. Minder plassen kan een aanwijzing zijn voor uitdroging (Kan, hoeft natuurlijk niet).. Ik zou morgen even bellen..

8. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    vanochtend plaste ze alweer wat meer, dus ik kijk het nog even aan. En uiteraard hou ik het in de gaten hoor, want je kan niet voorzichtig genoeg zijn.

Deel Deze Pagina