Hoi dames, Ben nu bijna 11 weken zwanger en ben op zoek naar broeken. Nu heb ik bij mijn vorige zwangerschap een keizersnede gehad. Alle broeken zitten precies daar, en dan begint het elastiek. Heeft iemand een idee waar ik broeken kan kopen die iets hoger zitten?
Heb je last van het litteken dan? Ik heb eind 2014 ook een keizersnede gehad, maar ik zie nu het probleem eigenlijk nog niet voor als ik straks dikker wordt.. aan dit antwoord heb je helemaal niks, maar ik ben nieuwsgierig
Ik herken het wel. Daarom had ik vaak leggings, jurkjes, tuniekjes e.d. aan. Misschien iets om uit te proberen?
Heb ook een keizersnede gehad in 2011 maar heb er geen last van. Maar vindt spijkerbroeken tijdens zwangerschap gewoon niet lekker zitten draag vooral leggings met jurken/rokken. Had wel een spijkerbroek in het begin even gedragen die was van c&a en had stretch en buikband zat opzich prima
Hier nergens last van na een ks eind 2014. Maar om je een tip te geven: ik vind sowieso de zwangerschapsleggings van H&M heel fijn zitten! Die drukken ook totaal niet op je buik. Succes
Ks gehad nov 2012 en buikoperatie er net boven in april 2015 maar geen last heb lekkere leggings van h en m en spijkerbroeken van c en a en bevallen goed geen last
Hey hoi! Hier in 2014 een ks gehad en een gevoelig logeren gehouden, kan bv niet de rand van onderbroekje er op verdragen.. maar met de positiebroeken geen probleem! Als t maar niet te strak zit! Heb nu vooral last van een jeukend litteken.. volgens vk reactie op hormonen en groeiende bm. Zolang t niet pijn doet is er niks aan de hand