Opnieuw bekkenklachten 9,5 maand na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Anne1985, 11 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Tijdens mijn zwangerschap heb ik erg veel bekkenklachten gehad. Ik kon letterlijk niet op of neer en heb het grootste deel van de 9 maanden bijna niets kunnen doen. Twee weken voor mijn bevalling verdwenen de klachten als sneeuw voor de zon, heerlijk was dat.

Een week geleden begon ik weer een beetje last te krijgen van mijn stuitje en schaambeen. Niet zoveel dat ik me zorgen maakte dus ik ben gewoon doorgegaan. Inmiddels heb ik weer zoveel last dat ik moeilijk kan opstaan en bijna mijn dochter niet meer kan tillen. Ik vraag me echt af hoe dat kan :(

Ik kan pas dinsdagmiddag terecht bij de huisarts maar ik maak me best een beetje zorgen :( iemand ervaring?

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Moet je toevalling nog beginnen met menstrueren. Ik merk bij mezelf dat mijn bekken weer problemen geeft als is rond mijn menstruatie zit. Dan heb ik een paar dagen last, op de andere dagen helemaal niet. Bij mij is het dus echt een hormonaal iets. Misschien bij jou ook?

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ook hier na een half jaar opeens weer heel veel last van mijn bekken, heb ook BI gehad tijdens zwangerschap en idd laatste paar weken voordat ik bevallen was verdwenen de klachten.

Bij mij is het gekomen door het sporten ik zit/zat op bodypump en lig dan ook op zo'n matje op de grond en toen is het er weer een soort van ingeschoten, als ik teveel doe (stofzuigen, traplopen, tillen) dan voel ik het weer en moet ik even gast terug nemen helaas, ik denk er weer aan om naar de fysio te gaan maar denk niet dat ze er veel aan kan doen....

4. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Hoi meiden,

Even een kleine update. De pijn word iedere dag erger :( Ik kan inmiddels bijna niet meer liggen 's nachts, en als ik eenmaal slaap word ik vaak wakker omdat ik een verkeerde beweging maak. Het is weer bijna net zo erg als tijdens mijn zwangerschap.

De huisarts heeft me doorgestuurd naar een fysiotherapeut, het enige wat hij zei was dat mijn bekkenspieren erg soepel waren en of ik opnieuw zwanger was. Daar had ik zelf natuurlijk ook al aan gedacht maar aangezien ik PCO heb en geen cyclus van mezelf lijkt dat me sterk. Ik heb wel gestest (negatief) en we gebruiken anticonceptie.

Ik baal er ontzettend van :(

**einde klaagzang**

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Bij mij begon het een half jaar na mn bevalling. Ging steeds door mn bekken heen.
    Ik ben naar een cesar(mensendieck)therapuete gegaan en daar heb ik best een tijdje gelopen.
    De oefeningen die ik daar kreeg hebben me uiteindelijk ook goed door mn tweede zwangerschap heengesleept!

Deel Deze Pagina