Hoi hoi , Binnenkort gaat mijn zoontje veranderen van kdv en wil tracteren op zijn babygroep. Wie weet iets leuks ?? Iets anders of misschien iets crea's ?? De standaard dingen weet ik wel...nijntje koekje,bellenblaas,boekje,rozijntjes... Zat zelf te denken een klein cadeautje voor in de mandjes. Wie weet misschien hier een leuke website voor ?? Alvast bedankt
Ik heb toen appelpannekoeken gemaakt. Dat valt ook binnen de meeste voedingsbeleiden. Qua hebbedingetjes, kleurpotloodjes en misschien even ikea of xenos bekijken, die hebben wel leuke dingetjes. Ikea is iets babyproofer.
Bij de boekhandel (of volgens mij ook bij Bol.com) hebben ze van die kleine uitdeelboekjes van Dikkie Dik. Is ook erg leuk! (Vind ik althans ) Edit: O oeps, zie nu dat je dat onder "standaard" hebt gezet, sorry
Je hebt bij de HEMA van die bad speeltjes voor een euro per tien die misschien leuk inpakken met een foto er aan?
Traktaties allerlei Traktatie varkenssnoetje met danoontje bij beensverhuur.nl dit misschien zelf heel goed te maken spinnekop
Ik heb toen kleine knuffeltjes van Ikea laten uitdelen met een kaartje eraan met zijn naam erop. IKEA | Speelgoed | Speelgoedbeesten | SÖT BARNSLIG | Pluchen speelgoed Dan hebben de allerkleinste er ook nog een beetje wat aan was mijn idee. Leuke reacties gekregen.
Die varkenssnoetjes zijn idd wel erg leuk! Ideetje voor als mijn meis over 2 weekjes haar eerste verjaardag viert
Ik heb toen bij Ikea van die vingerpopjevisjes gekocht en met een draadje aan een soepstengel ( verpakt in folie) gemaakt. Een vishengel dus.
Ik heb bij de kruidvat 3 zachte ballen voor 1,- euro gehaald en die ga ik leuk ingepakt geven. Is voor alle leeftijden leuk en mijn zoontje is gek op ballen. Ik ga een foto maken van mijn zoontje met alle ballen erop en die aan het kaartje hangen.
Dank je voor de leuke reacties Zitten leuke dingen tussen ... in april word hij op zijn nieuwe groep 1 jaar dus dan zit ik er weer aan :S Zo blijven we bezig.
stoepkrijt....... (3 stuks met een leuk lintje en kaartje er aan ) een eigen gemaakte cd of dvd ..... van woezel en pip ( zelf kopieeren......... )