wij hebben toen een hydro luier gebruik onder ze billen en middel en zo vast gehouden onder de douche wij waren ok bang om hem te laten vallen en zo had je wat meer grip.. we hadden hem een beetje als ene luier aangetrokken en tussen ons buik en zijn buik had je al veel grip...
Wij gaan nu ook altijd douchen hoor. Vind een badje zo'n gedoe. Meestal ga ik douchen met mijn dochter. Ik ga dan eerst zelf douchen en later geeft mijn man haar aan. Ik ga dan op een krukje zitten die ik nog heb van toen ik zwanger was en niet lang kon staan. Soms als mijn man gaat douchen geef ik haar aan en dan houd hij haar vast, en dan was ik haar. Als ze dan weer afgespoelt is dan droog ik haar weer af.
Grappig! Ik douche vaak met de kleine, mijn vriend is altijd thuis, omdat we ons eigen bedrijf hebben, dus is het makkelijk, hij kleed hem uit, ik zorg dat ik al klaar met douchen ben, en dan lekker met de kleine onder de straal sta... Ik zeep hem meestal niet in, omdat het dan gaat glibberen.. hij kan inmiddels wel al zitten alleen gaat zodra hij zit heel de tijd staan... Dus ik durf hem niet in de douche neer te zetten ben bang dat hij uitglijdt...
idd de ikea kinderstoel. Ideaal voor als je alleen bent! ook lekker op hoogte en niet bukken tot de grond. We gebruiken hem nog steeds
Ik ga gewoon met hem samen op de grond zitten tussen mn benen in en beetje spelen.. Soms leg ik m ook gewoon neer als ik mezelf een snel wil wassen.. Dan doe ik hem in een handdoek.. Op de grons van de douche dan deoog ik mezelf af, trek een ochtendjas aan, dan maak ik de kleine helemaal klaar en daarna kleed ik mezelf aan
Hoe doen jullie dat met jullie shampoo? Dat doet toch zeer als dit bij je kindje in de ogen komt? Of gebeurt dat eigenlijk nooit? Hier na het douchen leg ik hem in een handdoek in de wastafel. Hebben een grote waar hij in ligt/hangt. Kan nog net niet bij de kraan (9 mnd). Kan ik aankleden en daarna hem drogen en aankleden.
Is mij nog nooit overkomen als de kinderen in de douchebak liggen te spelen in ik sta mezelf te wassen.
Hier doen ik eigenlijk al heel lang dat ik de wipstoel savonds al in de badkamer klaarzet met de badcape en een hydrofiel erin. En dan smorgens kleed in onze kleine man en mezelf uit, kleine man in de wipstoel in de badkamer, ik mezelf ff snel douchen, kleine man erbij en wassen, dan kleine man in de wipstoel, ik mezelf nog ff afspoelen van zijn gezever en de zwitsal en dan droog ik mezelf af, badjas aan, en dan droog ik de kleine verder af (droogt natuurlijk alwat dootdat hij in de badcape ligt) en kleed hem aan en daarna mijzelf aankleden. Heerlijk dat dit kan zonder dat manlief in de buurt is of nog ligt te slapen.